صرفه جویی در حدود £50 در 4.5 ستاره Libratone آهنگ هوا+ بی سیم از earbuds

این Libratone آهنگ هوا+ واقعی بی سیم از earbuds در حال حاضر در Currys PC در جهان, ترخیص کالا از گمرک فروش با £

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

این Libratone آهنگ هوا+ واقعی بی سیم از earbuds در حال حاضر در Currys PC در جهان, ترخیص کالا از گمرک فروش با £49.03 lobbed خود RRP.

به دنبال یک جفت جامد واقعی بی سیم به شما در حفظ و شرکت از طریق دولت موظف walkies یا فقط یک جفت بی سیم مقرون به صرفه از earbuds که پیشنهاد لغو سر و صدا تکنولوژی ؟ این معامله در Libratone رویه هوا+ فقط بلیط و پس از آن بوده است پایین زدم قیمت برای تنها £129.97.

معمولا خرده فروشی در £179 که حدود £50 تخفیف به ساخت این یکی استثنایی مقابله به خصوص با توجه به آنها نسبتا جدید جفت واقعی بی سیم به بازار با اعتماد بررسی اعطای آنها را به 4.5 از 5 ستاره هنگامی که آنها مورد بررسی قرار گرفت که در اواخر سال گذشته.

در انتشار Libratone آهنگ هوا+ شد قطعا بشود در اینکه تا حدودی گزینه بیشتر مقرون به صرفه به حق بیمه واقعی بی سیم هر چند هنوز هم نسبتا اواسط محدوده از نظر قیمت گذاری خود را. بسته بندی ویژگی های مانند لغو سر و صدا و عمر باتری آن به سختی تعجب آور نیست که چرا این مورد بود.

تلقی ما در نقد و بررسی به عنوان یکی از راحت ترین جفت واقعی بی سیم از earbuds در خارج وجود دارد Libratone آهنگ هوا+ آیند در یک طراحی منحصر به فرد با شرکت دانمارکی فراخوانی برخی واقعا اسکاندیناوی معماری. ارائه بیشتر زاویه بیرونی سنتی earbuds, مسیر هوایی+ سبک و سربار در پلاستیک.

از نظر Libratone آهنگ هوا+'s 'هوشمند لغو سر و صدا' از earbuds ارائه تطبیقی کنترل صدا یک تا یک بار باعث به انجام این کار خواهد شد و انطباق با محیط سر و صدا در اطراف شما به ارمغان می آورد شما را به بهترین شکل ممکن حباب از صدا.

از دیگر امکانات این Libratone آهنگ هوا+ شامل پوشیدن تشخیص معنی از earbuds خود می دانم زمانی که آنها بوده ام گرفته از گوش خود را به طور خودکار توقف هر آنچه شما در حال گوش دادن به و اجازه می دهد شما را به انتخاب کنید تا سمت راست که در آن شما را ترک کردن زمانی که شما محل آنها را در گوش خود را. از earbuds نیز با یک IPX4 امتیاز به این معنی که آنها عرق و rainproof و همچنین کنترل حرکت اجازه می دهد تا شما را به ضربه بزنید و خود را از earbuds تعدادی از راه هایی به منظور استقبال با پاسخ متفاوت است.

کامل با یک "slick" برنامه گوشی های هوشمند برای استفاده و تنظیم انواع کنترل تجربه ما با Libratone آهنگ هوا+ سعادتمند بود.

همانطور که ما در اعلام حکم ما "در حالی که آنها بهترین صدایی واقعی بی سیم از earbuds در بازار وجود دارد مقدار زیادی در مورد Libratone آهنگ هوا+. از خود را گرم اما دلپذیر صدا به اجرای حذف نویز یک نرم و صاف کردن برنامه و طراحی شیک, آنها فوق العاده جذاب جفت گوش."

در حال حاضر با نزدیک به 50 پوند را RRP خرید Libratone آهنگ هوا+ noise cancelling واقعی بی سیم در Currys PC World فروش قبل از آنها از فروش در قیمت £129.97.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن