MacBook Pro 2020 در مقابل MacBook Pro 2019: 4 بزرگترین تفاوت

13-inch MacBook Pro 2020 تا در نهایت راه اندازی با اپل تجدید اولترابوک دیدن تعداد زیادی از ارتقاء. سوال بزرگ

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

13-inch MacBook Pro 2020 تا در نهایت راه اندازی با اپل تجدید اولترابوک دیدن تعداد زیادی از ارتقاء.

سوال بزرگ این است که آیا این ارتقاء هستند به اندازه کافی برای توجیه ارتقاء. آیا شما بهترین چسبیده با نسل قبلی ultrabook و یا صرف پول نقد خود را به اپل: آخرین و بزرگترین در?

ما دقیق تمام تفاوت های عمده ای بین این دو لپ تاپ بنابراین شما می توانید برای اطمینان می دانم که بهترین انتخاب برای شما است.

توجه داشته باشید که ما هنوز برای نقد و بررسی مک بوک جدید نرم افزار 2020, بنابراین ما در حال ساخت خود ما توصیه فقط رتبهدهی نشده است, اما به جای گذاشتن حقایق ارائه شده توسط اپل است. با که در ذهن اجازه دهید آن را دریافت کنید.

MacBook Pro 2020 در مقابل MacBook Pro 2019: سوئیچ به سحر و جادو صفحه کلید

بهترین ارتقا برای 13-inch MacBook Pro مسلما روی صفحه کلید. 2019 MacBook Pro با استفاده از پروانه سوئیچ که بحث برانگیز کم عمق و در نتیجه ناراحت کننده تجربه تایپ کردن.

جدید مدل 2020 انجام دور با آن سوئیچ به جای امید بستن برای قیچی ساز جدید سحر و جادو صفحه کلید. کلید در اینجا ارائه 1mm سفر و اجازه می دهد برای عمیق تر فشار کلید به مراتب بهتر احساس می کنید.

در حالی که ما آزمایش نشده 13-inch MacBook Pro 2020 در عین حال ما باید بررسی 16 اینچ مدل که در حال حاضر ویژگی های جدید این سحر و جادو صفحه کلید. در بررسی ما ما گفت: "این [سحر و جادو صفحه کلید] واقعا لذت بخش است به نوع و بهبود اگر شما دوست نداشتن قبلی صفحه کلید است."

اگر شما خودتان را تایپ و نمی تواند ایستاده احساس MacBook Pro 2019 پس از این به خوبی می تواند بهترین دلیل برای ارتقاء.

مرتبط با: MacBook Pro 2020

MacBook Pro 2020

MacBook Pro 2020 در مقابل MacBook Pro 2019: پرش به اینتل یخ دریاچه

حرکت به 10 Generation Intel Core processors ممکن است به معنای بسیار به کسانی که نمی کنید بیش از حد درگیر با امکانات, اما آن را می تواند به خوبی نتیجه خیلی-عملکرد بهبود یافته است.

اولا اپل ادعای جدید یخ دریاچه پردازنده اجازه می دهد برای Turbo Boost تا 4.1 GHz است که قابل ملاحظه ای بالاتر از آنچه مک بوک 2019 قادر بود. اپل نشان می دهد شما باید 2.8 برابر سرعت سریع تر زمانی که در حال اجرا برنامه های متعدد و زبانه های مرورگر.

حتی بهتر از یخ دریاچه تراشه ویژگی های یک موتور گرافیکی قدرتمند است که (با توجه به اپل) ارائه می شود تا به 80% استفاده بیش از نسل قبلی مک بوک پرو.

ما تست کردم یخ دریاچه در دیگر لپ تاپ ها قبل و در حالی که آن را قطعا قادر است dabbling با بازی های گاه به گاه و نور رسانه کار آن را هیچ جایگزینی برای high-end اختصاصی کارت گرافیک – انتظار نداریم که به بازی AAA بازی یا رندر انیمیشن 3D در رعد و برق سرعت.

متاسفانه, ورود به مدل 13 اینچی MacBook Pro با قابلیت نیست 10 نسل اینتل تراشه – شما مجبور به پرداخت حداقل £1799 که برای لوکس. که خیلی گران تر در مقایسه با ویندوز مبتنی بر لپ تاپ ها, اما هنوز هم ممکن است با توجه به ارزش اگر شما نیاز اضافی GPU خر خر کردن و حاضر به ترک اپل اکوسیستم.

مرتبط با: اینتل یخ دریاچه

MacBook Pro 2020 در مقابل MacBook Pro 2019: اندازه فوق العاده سازی

اپل در نهایت گوش دادن به بازخورد مشتری ادعا که 128GB است که به سادگی به اندازه کافی ظرفیت ذخیره سازی برای کاربر مدرن به عنوان MacBook Pro 2020 در حال حاضر ارائه می دهد 256GB در این مطلب مدل.

در حالی که 256GB ظرفیت ذخیره سازی گزینه این است که هیچ چیز جدید برای 13-inch MacBook Pro 2020 واقعیت آن است در ورود به سطح مدل به این معنی است که ذخیره سازی در حال حاضر بهتر از همیشه بر روی لپ تاپ های اپل.

حداکثر ذخیره سازی SSD گزینه به افزایش عظیم 4TB بیش از حد است که مقدار زیادی از ذخیره سازی حتی برای سخت ترین کار معماران و طراحان است. شما مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای این گزینه هر چند با ارزان ترین 13-inch MacBook Pro با ما می تواند پیکربندی با 4TB سازی هزینه £2999.

اپل ادعا می کند آن Ssd پیشنهاد خواندن با سرعت 3GB/s است که توانا و قابل توجه اما هیچ چیز جدیدی نسبت به نسل قبلی 13-inch MacBook Pro.

MacBook Pro 2020

MacBook Pro 2020 در مقابل MacBook Pro 2019: سریع ارتقا RAM

در مقایسه با دیگر ارتقاء مقدمه ای سریع تر از RAM به احتمال زیاد تحت الشعاع قرار, اما این امر می تواند احمقانه به چشم پوشی از مزایای آن را فراهم می کند.

این گزینه به طور پیش فرض در حال حاضر 16GB (3733MHz) است که افزایش از نسل قبلی. شما همچنین قادر خواهید بود برای پیکربندی لپ تاپ تا 32GB جدید است که برای 13-inch MacBook Pro.

نسل قبلی 13-inch MacBook Pro محدود بود 16GB RAM, اما چقدر تفاوت می کند جدید 32GB گزینه را ؟ اپل نشان می دهد 32GB RAM خواهد بود 50% سریع تر زمانی که در حال ویرایش گیگاپیکسل تصاویر در فتوشاپ. ما هنوز به این تست برای خودمان اما این اظهارات به نظر می رسد قابل قبول با توجه به افزایش رم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن