سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20: همه آخرین اخبار و شایعات

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 است که با توجه به بیرون آمده و بعد از این سال. اینجا همه آخرین شایعات و اخب

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 است که با توجه به بیرون آمده و بعد از این سال. اینجا همه آخرین شایعات و اخبار در مورد آینده حق بیمه فبلت.

سامسونگ معمولا منتشر شده دو بالا-تنظیمات دستگاه در طول سال است. یکی از اولین Samsung Galaxy S20 وارد شده در ماه مارس و به طور کامل ما را تحت تاثیر قرار کسب 4.5 ستاره از 5 یا بررسی. اما در این سال توجه داشته باشید پیش افتادن از آن برادر? در اینجا همه ما می دانیم در مورد آن تا کنون.

مرتبط با: بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 تاریخ انتشار

تا کنون وجود نداشته است هر گونه شواهد از زمانی که سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 منتشر خواهد شد. اما برای یک ایده خشن آن را آموزنده برای نگاهی به راه اندازی الگوی بیش از چند سال گذشته است.

آن را نسبتا امن شرط است که توجه داشته باشید کهکشان 20 وارد خواهد شد در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری و ما نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای دقیق تر تاریخ راه اندازی ظاهر نزدیکتر ،

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 قیمت

دوباره بسیار وجود دارد اطلاعات مربوط به قیمت گذاری رفتن در اطراف تا کنون, اما آن را آسان به تصور کنید که توجه داشته باشید کهکشان 20 است برای رفتن به یکی دیگر از گران خرید از سامسونگ.

سال گذشته سامسونگ Galaxy Note 10 هزینه £869 پس از آزادی. این احتمال وجود دارد که دستگاه های جدید خرده فروشی در قیمت های مشابه; اما ما شیفته که آیا مانند S20 سری وجود خواهد داشت یک محدوده از سه مدل مختلف به از را انتخاب کنید از جمله یک نسخه Plus و یا فوق العاده گزینه ای برای بیشتر خواستار مصرف کنندگان (که مطمئنا هزینه و حتی بیشتر).

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 مشخصات

با وجود این واقعیت آن هنوز ماه دور از راه اندازی در حال حاضر وجود دارد برخی از شواهد معتبر در مورد آنچه ما می توانیم انتظار برای دیدن از توجه داشته باشید کهکشان 20.

با توجه به توییت های تعبیه شده در بالای دستگاه اجرا خواهد شد Snapdragon 865 Plus chipset (اما توجه داشته باشید: این است که به احتمال زیاد تنها به اعمال آمریکای شمالی مدل با مدل ها به طور کلی در حال اجرا بر روی سامسونگ Exynos خود مارک پردازنده).

گل میمون 865 به علاوه یک نسخه بهبود یافته پردازنده است که به احتمال زیاد حتی بهتر برای بازی – و تست Geekbench به بیرون درز نمرات رکورد باور نکردنی 3.09 GHz clock speed. همچنین مطمئن شوید که برای به رخ کشیدن فناوری 5G که ما همیشه انتظار می رود برای حضور در توجه داشته باشید 20.

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 نمایش

بیشتر شایعات پدید آمده اند بیش از این مشخصات برای توجه داشته باشید 20 صفحه و شده اند وجود دارد برخی از متضاد حساب از آنچه که ما انتظار می رود.

با توجه به IceUniverse این تبصره 20 را به رخ کشیدن پیشرفته 120Hz refresh rate را پیمایش نرم و صاف تر از همیشه قبل از.

نه همه منابع بسیار بسیار مثبت است. راس جوان مدیر عامل/موسس نمایش زنجیره تامین ادعا کرد در یک (در حال حاضر حذف شده) صدای جیر جیر است که توجه داشته باشید 20 به همراه خواهد به رخ کشیدن طبقه پیشرو متغیر نمایش نرخ فن آوری است که می تواند قدرت بیشتر کارآمد و در عین حال استاندارد توجه داشته باشید 20 خواهد بود گیر با 60 هرتز سرعت رفرش. این ممکن است مدل پایه به طور قابل توجهی ارزان تر است اما این امر می تواند ناامید کننده برای آن نیست که مزایای یک صفحه نمایش نرم و صاف.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن