پلی استیشن 5 می تواند حمایت های PS1 و PS2 و PS3 تقلید از طریق ابر

اختراع جدید پدید آمده از سرگرمی کامپیوتری سونی آن نکات در چگونه آینده کنسول PS5 می تواند رسیدگی پشت سازگاری فر

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

اختراع جدید پدید آمده از سرگرمی کامپیوتری سونی آن نکات در چگونه آینده کنسول PS5 می تواند رسیدگی پشت سازگاری فراتر از بومی حمایت از PS4.

جدید ثبت اختراع شد و برای اولین بار کشف توسط Renka_Schedule در توییتر. در حالی که صدای جیر جیر اصلی این است که در هنگامی که ترجمه آن آمده است: "تعداد زیادی از عناوین بازی در سراسر PS1/PS2/PS3 و مختلف نسل از کنسول های بازی را می توان ذخیره شده و مورد استفاده قرار گیرد از طریق cloud gaming کتابخانه."

"این بازی می تواند اجرا بر روی یک ماشین مجازی که مشابه سیستم عامل در ارتباط با هر یک از بازی های کنسول" آن را ادامه می دهد, نشان می دهد که سونی ممکن است به دنبال یک ابر مبتنی بر راه حل را انتخاب کنید و به عقب سازگار عناوین در سیستم جدید است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

شما متوجه این تصاویر آمده است که در کنار ثبت اختراع از ویژگی های قبلی کنسول های تغذیه به آنچه به نظر می رسد به یک ابر مبتنی بر راه حل ها و صفحه نمایش های مختلف. مانند اکثر اختراعات برخی از عناصر سخت هستند و نمی توان در همه نماینده از محصول نهایی.

سونی همچنین تایید کرد که اکثریت گسترده ای از بازی PS4 خواهد بود قابل پخش در PS5 در راه اندازی و بسیاری از بازیکنان قادر خواهد بود به ارتقاء به نسخه نسل بعدی از برخی عناوین به صورت رایگان. دانستن این, شما لازم نیست به نگرانی در مورد خرید همان چیزی که دو بار. شاید سونی را رول چنین ویژگی به پلی استیشن در حال حاضر چرخاندن آن به چیزی بیشتر یادآور بازی های ایکس باکس منتقل می کند.

پلی استیشن باور نکردنی, کتابخانه منحصر به فرد به عنوان آن می تواند شیر را به پوشا چند دهه و بزرگ است دلیل که چرا بسیاری از مصرف کنندگان باقی می ماند وفادار به پلت فرم. سونی خواهد بود هوشمند به استفاده از این پتانسیل در حالی که در ادامه به ارائه فیلم های پرفروش مانند افق: ممنوع غرب و مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales برای پلت فرم.

تاریخ انتشار و جزئیات قیمت گذاری برای PS5 هنوز به تایید, توسط, سونی, اگر چه ما انتظار آن را برای راه اندازی در کنار ایکس باکس سری X بعد از این سال. نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای همه آخرین اخبار و به روز رسانی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن