The Home Depot, مصرف کننده, بررسی کارت اعتباری: شما باید درخواست برای فروشگاه های اعتباری?

اگر شما شده اند به خانه انبار به تازگی شما احتمالا متوجه شده اند که نشانه هایی برای خانه انبار مصرف کننده کارت

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

اگر شما شده اند به خانه انبار به تازگی شما احتمالا متوجه شده اند که نشانه هایی برای خانه انبار مصرف کننده کارت اعتباری.

خانه کارت اعتباری سیاهی بهره پرداخت برنامه ها و پتانسیل تخفیف در خرید را انتخاب کنید. اما گرفتن وجود دارد!

پول متخصص کلارک هوارد می گوید خطرات وجود دارد با فروشگاه کارت های اعتباری مانند این است که شما ممکن است آگاه است. در این مقاله من قصد دارم به جزئیات این خطرات و همچنین جوانب مثبت و منفی از این کارت.

فهرست مطالب


آنچه که در خانه انبار مصرف کننده کارت اعتباری ؟

The Home Depot, مصرف کننده کارت اعتباری در فروشگاه خانه کارت اعتباری ارائه شده توسط صفحه اصلی بهبود (persian) خرده فروش. آن را حمل می کند یک مستر کارت یا ویزا آرم. که بدان معنی است که شما می توانید با استفاده از آن تنها برای خرید در محلی خود را در خانه انبار فروشگاه و یا از طریق خرده فروش نرم افزار و وب سایت. شما نمی توانید از آن استفاده کنید برای خرید در هر خرده فروش.

این کارت که اغلب تن به تن با خانه انبار کارکنان در مقابله با پرداخت ارائه می دهد بدون بهره یا کم بهره تامین مالی گزینه خرید را انتخاب کنید. آن را نیز همراه با کارت-قدرت پردازش خاص مانند یک خرید تخفیف و تمدید سیاست را برمی گرداند.


چگونه من می تواند صرفه جویی در پول با خانه انبار مصرف کننده کارت اعتباری ؟

خانه انبار متکی تبلیغاتی ارائه می دهد به فریب مشتریان بالقوه در یک تعداد انگشت شماری از راه های:

  1. هیچ-دوره های بهره برای خرید را انتخاب کنید
  2. زمان محدود تخفیف ارائه می دهد برای خرید را انتخاب کنید
  3. تمدید سیاست بازگشت

The Home Depot را ارائه نمی کند یک راست تخفیف در خرید های ساخته شده با آن در خانه و کارت اعتباری. این است که در مقایسه لاو مزیت کارت: آن را ارائه می دهد 5% خاموش خرید روزمره در لاو, است که در خانه انبار عمده فروشگاه های بهبود خانه رقیب.

هیچ بهره و دوره

استاندارد بدون بهره ارائه دوره برای این کارت است که شش ماه در خرید $299 یا بیشتر. این است که در واقع "بهره" تنها اگر به شما پرداخت تعادل کامل قبل از پایان دوره شش ماهه. ما به افت پتانسیل این ترتیب کمی بعد از آن.

Home Depot Consumer Credit Card offers 6 months financing with no interest.
HomeDepot.com

علاوه بر استاندارد شش ماه ارائه کارت نیز ارائه می دهد به طور مشابه ساختار تامین مالی معاملات است که می تواند تا زمانی که 24 ماه. این معاملات تغییر اغلب و به طور معمول شامل خرید یک محصول خاص صرف دسته.

برای مثال در اینجا چند از تامین مالی ارائه می دهد که در دسترس بودند در آن زمان از این بررسی:

تبلیغات

  • 12 ماه ویژه تامین مالی در نصب نرده خرید از 1999 $یا بیشتر
  • 24 ماه تامین مالی در Kinetico یا RainSoft نصب تصفیه آب, خرید ($600 حداقل خرید)
  • 12 ماه تامین مالی در هر نصب گرمایش و تهویه مطبوع خرید $299 یا بیشتر
  • 12 ماه تامین مالی در هر گونه انبار یا سفارش ویژه ویندوز, نصب ویندوز, درب نصب درب گاراژ و درب پاسیو

زمان محدود تخفیف ارائه می دهد

در حالی که خانه انبار را ارائه نمی کند مجموعه ای خرید تخفیف برای دارندگان کارت, آن, تبلیغ, تخفیف ویژه که فقط برای مدت زمان محدود.

برای مثال در این مقاله نوشته شده بود, The Home Depot, ارائه تخفیف ویژه برای جدید cardmembers است که می تواند تا آنجا که $100 یک خرید 1000 $یا بیشتر:

Home Depot offers deals exclusive to credit card members.
HomeDepot.com

این تخفیف فقط برای cardholders جدید ،

در ماه جولای سال 2020 خرده فروش نیز ارائه شد $500 خاموش نصب سایبان یا گاراژ به علاوه اضافی 5% به عقب اگر شما را به خرید خود را در خانه انبار مصرف کننده کارت اعتباری.

تمدید سیاست بازگشت

یکی از راه های اضافی خانه انبار مصرف کننده کارت اعتباری به طور بالقوه می تواند به شما صرفه جویی در برخی از پول است که از طریق آن سخاوتمندانه سیاست بازگشت.

به جای استاندارد 90 روز بازگشت سیاست جدید یا باز نشده کالا, خرده فروش اجازه خواهد داد که آن cardholders را برمی گرداند تا یک سال از تاریخ خرید. در حالی که این ذخیره کند شما هر گونه پول در مقابل آن خرید می تواند به شما برخی از زمان برای تصمیم گیری که آیا شما ساخته شده حق خرید یا نه.

و شما حتی ممکن است نیاز خود را به فروش رسید. پس از خرید ساخته شده در خانه, کارت اعتباری, The Home Depot, قادر خواهد بود برای قرار دادن معامله خود را داده تا 365 روز از تاریخ خرید.

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد انبار خانه بازگشت سیاست در اینجا.


است خطر ابتلا به ارزش بالقوه پاداش ؟

ایده بهره دوره شش ماهه به سرمایه گذاری های بزرگ بعدی خود و خانواده از خرید جذاب در سطح. اما خطرات درگیر وجود دارد.

کلارک می گوید: خطر اصلی مرتبط با این کارت این است که عطف به ماسبق علاقه. اجازه دهید من توضیح دهید که چگونه است که کار می کند.

تبلیغات

اگر شما خرید $299 یا بیشتر, شما می توانید با استفاده از این کارت به 0% تامین مالی در خرید برای شش ماه.

اگر شما موفق به پرداخت تعادل کامل در پایان شش ماه شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت عطف به ماسبق اتهامات عنوان شده علیه منافع کامل مبلغ خرید. و آن بهره تعلق گیرد از تاریخ خرید می روم شما با توجه خیلی بیشتر از این مقدار شما را دیدم در ثبت نام کنید.

و استفاده از این کارت به شما می دهد کمی در راه از پاداش فراتر از تامین مالی خاص دوره است.

با استفاده از پول نقد به کارت های اعتباری مانند سیتی دو پول نقد می تواند یک راه برای به دست آوردن 2 ٪ پشت نقدی بدون نیاز به شیر به یک خط جدید اعتباری ، و گردان نقدی پشت کارت های مانند آن را کشف نقد پشت کارت و یا تعقیب آزادی ارائه 5 ٪ پشت نقدی در دسته بندی است که تغییر در هر سه ماه. آن را به ارزش چک کردن کسانی که در دسته بندی قبل از خرید خود را به دیدن اگر شما واجد شرایط برای 5% تخفیف.


2 جایگزین Home Depot Credit Card

اگر شما به دنبال یک جایگزین برای استفاده از یک کارت اعتباری فروشگاه کلارک می گوید اینها راه های بهتر برای سرمایه گذاری آینده خود را برای پروژه های بهبود صفحه اصلی اگر شما نمی توانید پرداخت پول نقد است.

کلارک پیشنهاد اول: عدالت خانه خط اعتباری (HELOC)

اگر این پروژه به اندازه کافی بزرگ است, شما ممکن است بخواهید برای بازدید از بانک های محلی خود را و یا اتحادیه های اعتباری ، اگر صاحبان سهام در خانه خود را با درخواست عدالت خانه خط اعتباری ممکن است عاقل ترین تصمیم گیری های مالی.

کلارک می گوید: شما به احتمال زیاد بهتر کردن امنیت پایین تر MAY رای از طریق وام سنتی اگر شما می دانید شما نمی توانید پرداخت کردن تعادل کامل خرید خود را قبل از ارائه مقدماتی را منقضی می شود.

"حتی اگر آنها در حال رفتن به پرداخت بهره از حق دور آنها در حال رفتن به پرداخت یک مقدار پایین تر نرخ بهره موثر از حتی با 6 و 12 یا 18 ماه در 0 ٪ اما پس از آن می رود به 25 درصد یا بالاتر نرخ بهره بعد" کلارک می گوید.

کلارک پیشنهاد دوم: پایین ثابت-کارت اعتباری نرخ

اگر پروژه خود را گران است اما ارزش دسترسی به یک خط اعتباری ؟ کلارک هنوز یک جایگزین برای فروشگاه های کارت اعتباری.

در حالی که شما در محلی که بانک یا تعاونی اعتباری, شاید شما می توانید سوال در مورد پایین ترین نرخ ثابت MAY کارت های اعتباری.

کلارک می گوید: شما اغلب می توانید پیدا کردن یک نرخ ثابت کارت اعتباری در اتحادیه های اعتباری برای زیر 10% APR. او ترجیح می دهند قفل در که کارت رای و پس از آن تلاش برای پرداخت تعادل اولیه در مقابل تلاش برای گول زدن عطف به ماسبق علاقه.

تبلیغات


افکار نهایی

اگر شما با توجه به خرید بزرگ در خانه انبار شما به احتمال زیاد خواهد بود وسوسه به درخواست برای این کارت. در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید قبل از اینکه شما تصمیم که:

The Home Depot, کارت اعتباری مصرف کننده: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
بهره فرصت های تامین مالی می توانید با استفاده از این کارت در هر نقطه اما در خانه انبار
تخفیف های تبلیغاتی ارائه می دهد در انتخاب محصولات بالا MAY بهره در انتظار اگر تعادل است به طور کامل پرداخت می شود
یک سال سیاست بازگشت در خرید های ساخته شده با کارت عطف به ماسبق بهره است که با توجه ویژه بر تامین مالی اگر نه کامل پرداخت می شود تا پایان دوره تبلیغی

خط پایین: در حالی که وسوسه ممکن است قوی کلارک توصیه به خودداری کردن از خانه انبار مصرف کننده کارت اعتباری در حمایت از دیگر گزینه های تامین مالی.

اگر شما یک پروژه کوچک, شاید شما می تواند با استفاده از یک برنامه پاداش خود را با کارت های اعتباری موجود. اگر شما یک خرید بزرگ را Clark, ترجیح می دهم که شما به دنبال یک وام و یا ثابت نرخ کارت اعتباری است که شما را به یک مسیر پایدار برای بازپرداخت سریع.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن