سازمان دیده بان سگ لژیون: همه آخرین یوبی سافت dystopian hacking ماجراجویی

سازمان دیده بان سگ لژیون آخرین ورود در یوبی سافت باز-جهان نرم سری ماجراجویی طول می کشد و ما را به بحث در نزدیک

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

سازمان دیده بان سگ لژیون آخرین ورود در یوبی سافت باز-جهان نرم سری ماجراجویی طول می کشد و ما را به بحث در نزدیکی-چشم انداز آینده از لندن است که نشسته است در dystopian پس از Brexit. نشان داد در E3 سال 2019 آن را اجازه می دهد تا شما را به کنترل هر شخصیت در این شهرستان و جذب آنها را به DedSec شود.

داشتن یک شانس برای رفتن دست در با لژیون در سال گذشته بزرگترین بازی نشان می دهد, ما آمد دور فوق العاده تحت تاثیر قرار خود را بلند پروازانه جهان, مکانیک نوآورانه و محض آموت از پاپ به حال در سراسر لندن به عنوان یک زن مسن با تنبیهبدنی فاشیست. با این حال ما هنوز هم کمی مخلوط را در سیاست از آن همه است.

خوانده شده در برای پیدا کردن افکار من در Watch Dogs لژیون در کنار همه آخرین جدید, تاریخ انتشار, پیش نمایش گیم پلی و آخرین تریلر.

سازمان دیده بان سگ لژیون تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

در اصل برنامه ریزی شده برای راه اندازی در ماه مارس سال 2020 Watch Dogs لژیون عقب رانده شد در کنار تعدادی از عناوین دیگر برای نامعلومی تاریخ. ما تصور آن خواهد شد ورود در کنار و یا قبل از انتشار از PS5 و Xbox سری X.

مرتبط با: Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

Watch Dogs Legion

این eldery در Watch Dogs لژیون عشق یک بیت از خدمات ملی تاجگذاری خیابان و tazing احمق ها در خیابان

سازمان دیده بان سگ Legion, گیم پلی, پیش نمایش – ما بازی 45 دقیقه در E3 سال 2019

قبل از من راه می رفت به دست در نسخه ی نمایشی برای Watch Dogs لژیون من با روایت مدیر در همه چیز Brexit. من در لمس شکننده دولت این کشور در حال حاضر و چگونه نفرت و بخش رشد کرده است پس از همه پرسی در اصل پاره ملت از هم جدا. تصمیم گیری است که ساخته شده بود در سال 2016 ساخته شده لژیون ممکن است یک تجربه جهانی در یک dystopian دید از لندن انگلستان به ترک اتحادیه اروپا به ظاهر ترک آن را به عنوان یک عملکرد جامعه همراه با آن است.

با وجود استفاده از Brexit به عنوان پایه و اساس آن به من گفته شد که لژیون نمی خواهند به صراحت کشف این سیاست است که نشستن در داخل Brexit نتیجه به جای piggybacking در آن به بگویید که در آن داستان های خود را از در حال ظهور افراط گرایان فاسد cryptocurrency و افزایش قدرت جنبش مقاومت. همه آنها در حال مبارزه علیه نظام اما هر هویت که مربوط به دلیل مبارزه با تروریسم در اروپا اتفاق افتاد در حقیقت شسته کنار. آن را احساس می کند مانند یک پلیس در برخی از راه های که شرم از Watch Dogs Legion است که به شدت سرگرم کننده را به بازی.

شما به عنوان DedSec. نه یک فرد عضو گروه چریکی اما به عنوان یک جمعی سوئیچینگ بین فعالان در فشار یک دکمه پله به کفش های مختلف اعضا به تصویب ایدئولوژی خود را. در لژیون شما می توانید بازی به عنوان هر شخصیت که در roams باز جهان. اما در ابتدا شما نیاز به استخدام آنها. من نسخه ی نمایشی شروع در یک کلیشه انگلیسی میخانه که من در زمان کنترل از یک زن مسن که غیر منتظره ماهر با یک گوشی هوشمند و یک دست زدن با tazers.

مرتبط با: آینده بازی PS4

Watch Dogs Legion

مصرف پایین استبداد با دوستان خواهد بود یک گزینه در Watch Dogs لژیون

کمک همراه توسط یکی از توسعه دهندگان بازی من شروع به اسکن سوراخ آبیاری به مراجعان و کارکنان حل و فصل در یک clueless barista به استخدام برای شود. پس از اسکن به او اضافه شده به مخاطبین من. از اینجا من می اوردن اطلاعات بیشتر در مورد تعلقات افکار در DedSec و مراحل من باید برای جذب او است. برای کنترل او را من تا به حال برای تکمیل تلاش است که من دیدم شکستن به شدت محافظت ساختمان برای پاک کردن اطلاعات حساس است.

لژیون شکستن زمین جدید با این سیستم بافی یک جریان بی پایان از چهره ها به اتفاق می افتند روایت است. هر عضو از DedSec است قرار دادی انیمیشن و گفت و گو بنابراین بسته به شخصیت خود را در cutscene ها ممکن است آشکار به طور کامل متفاوت است. من نگران هستم این را به موقعیت های خاص قرار می گیرند مسطح از آن را سخت برای پیدا کردن سرمایه گذاری عاطفی به طور مداوم در تغییر شخصیت به خصوص اگر سیاست در حال حاضر قرار داده شده در backburner.

هیچ چیز طول می کشد برای همیشه لطفا برای ، Permadeath است یکی از ویژگی های برجسته در لژیون و اگر شما از دست دادن در جنگ و یا به خودتان پیدا کنید در یک ترافیک برخورد – که بعد از عمل برای همیشه رفته است. به من گفته شد شما قادر خواهید بود به ارتقاء مهارت های فردی به دست آوردن قدرت پردازش و فوت و فن زیبایی از هر DedSec عضو پس از از دست دادن یکی می تواند از دست دادن بزرگ. شما می توانید ذخیره حداکثر 20 تن از فعالان و آنها را در مورد روال زندگی روزانه خود را هنگامی که کنترل نمی شود ساخت لژیون چشم انداز لندن احساس می کنم مثل یک زندگی-تنفس جهان است.

مرتبط: نفس های وحشی 2

Watch Dogs Legion

بصری زیبایی است حواس پرت و نامنظم با یک دختر دوست داشتنی دوز جذابیت درست مثل آخرین بازی

فعالان در حال تقسیم به سه کلاس مجزا و من وارد کردم کمی بیشتر از اطلاعات در مورد آنها در زیر:

  • حمله – این مثالی است همه چیز در مورد عجله در بی تیراندازی و انفجار مصرف کردن دشمنان با مطلق قدرت شلیک
  • Infiltrator – متمرکز در خفا این کلاس قادر به نفوذ به شدت محافظت مناطق بدون اینکه خال خال با پنهان کردن بدن غیر فعال کردن دوربین و با استفاده از ابزارهای دیگر.
  • هکر – خوب این یکی برای خود صحبت می کند و کسانی که عاشق این دو بازی را پیدا خواهد کرد فراوان توانایی های آنها ژل زده ،

من عاشق اختفاء و قتل نگهبانان بدون آنها دانستن, من وجود دارد, بنابراین من به سرعت تصمیم گرفتند برای infiltrator و من ناامید نشده بود. فراتر از یک داستان ماموریت که متاسفانه bugged را به عنوان من حذف نگهبانان 45 دقیقه من صرف با Watch Dogs لژیون بودند زیبا و رهایی بخش. من داده شد رایگان-سلطنت به کشف 20% از باز جهان, سفر به مکان های مانند Picadilly محل کمدن بازار و کاخ باکینگهام.

یوبی سافت است واقعا میخ لندن زیبایی البته اگر آن را خیس در اینده رنگ در میان dystopian hellscape. اما در غیر این صورت همه از مکان من جرأت گذشته بودند صادقانه دوباره. من حتی شنیده ام مردم عام تماس با من "w****r" به عنوان من barged گذشت آنها را خوشحال به بازگشت رفتار خود را با یک عرشه فوقانی کشتی و پا زدن به صورت. غوغا در مبارزه با لژیون عالی غیر کشنده گزینه برای کسانی که نمی فانتزی با استفاده از سلاح گرم است.

مرتبط با: Animal Crossing New Horizons

Watch Dogs Legion

و ما فکر می کنم ما معمول رفت و آمد است بدون هیچ زحمتی

تفنگ اقتصاد چیزی است که من سوال توسعه دهندگان مورد به خصوص با توجه به نحوه بریتانیا ندارد از یک تفنگ کشت. این ظاهرا نتیجه از رشد افراطی تهدید با شهروندان گام برای محافظت از خود. اگر تیراندازی احمق ها در لندن را احساس نمی کند به شما Ubisoft است این خطاب با 'مبارزه با تشدید.' در یک کلام – آیا استفاده از اسلحه در بچه های بد, و آنها نمی خواهند با استفاده از آنها بر شما.

من این را به آزمون نسبت به پایان نسخه ی نمایشی من سفر در سراسر نقشه را به یک سلاح پادگان بسته بندی شده با شبه نظامیان است. این بود که کاملا خود به خود حرکت می کند در بخشی از من شگفت زده وسیع جمعیت از baddies گشت زنی در محل. پس از رقص یک حصار من دولا شد و شروع به مصرف آنها را یکی یکی. پس از یک در حالی که من کشیده من سکوت تپانچه و من نمی توانستم باور چگونه به شدت رضایت بخش آن را به جلو و headshots.

یوبی سافت به وضوح گرفته شده یک صفحه از John Wick کتاب در این زمینه به عنوان شما را با شتاب تاسف روح از پشت قبل از پمپ چند گلوله به قفسه سینه خود را. آن را لذتبخش, وحشیانه, بیان با وزن بود که در حال حاضر در بازی های گذشته. تدوین یک استراتژی که آیا شما در حال هک کردن دوربین, کاشت بمب و یا ارسال در هواپیماهای بدون سرنشین را قبل از مصرف بیش از بدون یک اشتباه شادی است و من امیدوارم که لژیون چشم انداز لندن پر شده است با این حواس او را پرت.

مرتبط: نفس های وحشی 2

شما هک و کنترل هواپیماهای بدون سرنشین دوربین عنکبوتی رباتها و بسیاری ابزارهای دیگر

با توجه به تنها داستان ماموریت من بازی bugged من نمی بینم چگونه بسیاری از لژیون داستان کار خواهد کرد. با توجه به روایت طراح آن را یک کار "نظری داستان" است که shying دور از آشکار در اظهارات سیاسی با استفاده از یک در حال شکاف سیاسی به عنوان وسیله ای برای گفتن آن خود داستان. استبداد در حال افزایش در سراسر لندن و خواهیم دید این کاوش در پنج داستان مجزا. فرض در اینجا ارائه شده است ذاتا سیاسی در طبیعت پس از من دلسرد می بینیم که در حال حاضر آن را ندارد بسیار برای گفتن دارد. انگشتان عبور کامل بازی تغییر ذهن من.

چند نفره تمرکز خود را بر روی چهار بازیکن co-operative بازی به عنوان شما تیم را در ماموریت های واقع در اطراف مبارزه با نفوذ و همکاری با یکدیگر برای مقابله با اهداف است. آخر بازی جنگی نیز وعده داده شده اما آنچه که به پایان می رسد تا در متضمن آزادی است و یک رمز و راز به ما در حال حاضر. لژیون گروگان توسط یوبی سافت تورنتو و Clint Hocking – یک مدیر که برش دندان های خود را در تجربی منتشر شده مانند Far Cry 2 و Splinter Cell. اگر این ثابت می کند در هر نقطه در نزدیکی به عنوان بلند پروازانه ما در برای درمان.

برداشت اول

سازمان دیده بان سگ لژیون دارای زرق و برق دار نزدیک در آینده تنظیم با یک مکانیک قلاب ما به سادگی دیده نمی شود و آن می تواند تنفس هوای تازه به این ژانر است. به دست گرفتن کنترل از هر کسی و هر کس پس از رهایی و من نمی توانم صبر کنید برای بازگشت به لندن از فاشیست تفاله در سال 2020 است.

من هنوز هم سوء ظن در مورد چگونه آن را با استفاده از مبارزه با تروریسم در اروپا به عنوان یک پس زمینه برای خود dystopian داستان به خصوص زمانی که رفراندوم نتیجه همچنان به سوخت نمونه های دنیای واقعی از تعصب و فاشیسم است. برای من یک داستان مثل این نیاز به از برو بزرگ و یا رفتن به خانه و من امیدوار هستم کامل بازی سابق.

سازمان دیده بان سگ لژیون تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

افکار خود را بر روی Watch Dogs لژیون? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @<url> و یا ایمیل ویرایشگر زیر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن