همه بزرگترین تریلر از سونی PS5 آشکار رویداد

ما انتظار ماه در نهایت به گرفتن یک نگاه اجمالی از آنچه بازی را واقعا مانند نگاه بر روی کنسول های نسل بعد و امش

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

ما انتظار ماه در نهایت به گرفتن یک نگاه اجمالی از آنچه بازی را واقعا مانند نگاه بر روی کنسول های نسل بعد و امشب در نهایت اعطا خواسته های ما.

آینده از بازی نمایشگاه ارائه بی نظیر در جهان نگاه از PS5, نمایشگاه یک شماره منحصر به فرد از فیلم های پرفروش و شخص ثالث bangers در توسعه برای آینده کنسول راه اندازی و فراتر از آن.

این جادوها بسیار هیجان انگیز آینده برای پلت فرم و مسلما برگ ایکس باکس سری X در این گرد و غبار که آن را به نمایشگاه چه PS5 خواهد بود و آوردن به جدول بعد از این سال. بررسی مورد اعتماد است وارد همه بزرگترین بازی شما نیاز به دانستن در مورد.

مرتبط با: PS5 مقابل PS5 Digital Edition – چه تفاوت است?

مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales

در حالی که آن را ندارد به نظر می رسد تمام عیار عاقبت به Insomniac فوق العاده باز جهان, ماجراجویی, از آن خواهد شد بیش از مناسب راه اندازی عنوان برای پلی استیشن 5 به عنوان شما را گام به کفش از مایلز مورالس. خجسته با قدرت در طول بازی به نظر می رسد قهرمان جوان ما خواهد بود به ارمغان آورد مقدم به عنوان او مبارزه می کند مجموعه ای از خائنانی در سراسر منهتن.

افق: ممنوع غرب

افق: ممنوع غرب به نظر می رسد مثبت زرق و برق دار عاقبت و آن را بسته کردن رویداد بزرگ نمایشگاه چه Guerrilla Games قادر خواهد بود با قدرت پلی استیشن 5. Aloy بازده به عنوان سرب ما قهرمان سفر غرب که در آن مقدار زیادی از زرق و برق دار, زمین و محیط در انتظار به سادگی التماس به کاوش. با توجه به زرق و برق دار و بلند پروازانه اولین بازی بود که ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید که چگونه این یکی به نظر می رسد و بازی می کند در PS5.

Demon's Souls بازسازی

این یکی شایعه شده است در حالی که برای در حال حاضر ما در نهایت تایید کرده اند که FromSoftware را یاد demon's Souls است که تعمیرشده به عنوان یک لانچ تایتل برای PS5. گروگان Bluepoint Games, کل تجربه شده است و پیشرفته مدرن تصاویری بهبود گیم پلی بازی و چند زنگ ها و سوت برای اندازه گیری خوبی. این یک Soulsborne عنوان میلیون ها نفر را از دست رفته و تغییرات بعد از این سال.

رزیدنت ایول 8

رزیدنت ایول 8 (یا ایجاد کرد اگر شما خیلی تمایل) است که بعد از ورود در کپکام, ترسناک بقا, حق, حمل, در داستان تاسیس در هفتمین قسط. آن را ببینید بازگشت از سنتی زامبی در کنار دشمنان جدید مانند جادوگران بد عجیب و غریب فرقه و حتی werewolves. این هر دو شجاع خروج برای حق رای دادن و کاملا campy که بدان معنی است که ما نمی توانیم صبر کنید به آن بازی است.

هیتمن 3

IO Interactive تحسین خفا سری ماجراجویی است و بسته کردن"دنیای ترور" سری در ژانویه سال 2021 با نام تجاری جدید و عنوان در آینده برای کنسول های نسل بعدی. هیتمن 3 به این نتیجه آوردن روایت ما شده ایم پس برای تعدادی از سال ها به عنوان عامل 47 سرمایه گذاری به انواع مناطق جدید را از اهداف خود را. دبی یکی از عمده مکان به نمایش در آشکار تریلر با بسیاری از بیشتر به کارگران در سال به آمده است.

Gran Turismo 7

Polyphony Digital یاد مسابقه سری ساخت مدتها در انتظار باز گشت با Gran Turismo 7 در PS5 ارائه رانندگی سیم که طرفداران شده اند در انتظار. در حالی که Gran Turismo ورزش بود و لذت بخش امور آن فاقد عمق و چالش ما می آیند انتظار از سری پلی استیشن. با هر نوع شانس این قسط را بهبود بخشد بر آن اشتباهات و آوردن حق رای دادن را به محل موردتوجه وتماشای عموم.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا

Insomniac Games به PS5 آشکار با دو whammy از عناوین پس از آن نیز کار بر روی چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف جدا برای پلی استیشن 5. ساخته شده از زمین تا برای کنسول جدید سونی این جذاب platfoming ماجرا را استفاده کامل از پلی استیشن 5 به نمایش گذاشتن تصاویری نفس گیر بلند پروازانه مکانیک گیم پلی و بزرگترین های دنیا که تا کنون دیده ایم از حق رای دادن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن