آسمان Q: چگونه به مکث و ادامه مشاهده در یک اتاق دیگر

آسمان Q به طور کامل تغییر چگونه تلویزیون حق بیمه خدمات مشغول به کار دادن به شما یک راه برای تماشای اشتراک خود

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

آسمان Q به طور کامل تغییر چگونه تلویزیون حق بیمه خدمات مشغول به کار دادن به شما یک راه برای تماشای اشتراک خود را در هر اتاق در هر زمان و یا حتی در حال حرکت به تبلت یا تلفن. راه اندازی این سرویس اولین بار است که آسمان می تواند در امثال Netflix بکشد.

با این نوع سیستم می آید سوال با آسمان Q چگونه به مکث و ادامه مشاهده در یک اتاق دیگر به طوری که شما می توانید آنچه که شما در حال تماشای به مکان های مختلف. آسمان, تماس, این, مایع, مشاهده, و آن را بسیار ساده برای استفاده است, اگر چه وجود دارد یک زن و شوهر از هشدارهای بسته به نوع برنامه ای است که شما در حال تماشای و اینکه آیا یا نه شما در حال تماشای برنامه های زنده تلویزیونی. در اینجا ما به شما نشان می دهد چگونه به انجام همه چیز.

1. برخورد با برنامه های زنده تلویزیونی

اگر شما در حال تماشای تلویزیون زندگی می کنند در هر یک از آسمان خود را Q جعبه (اصلی یا آسمان Q Mini) و سپس هیچ مسنجری راه برای حرکت بین جعبه: هیچ چیز در رابط کاربری است که اجازه می دهد تا به شما در انتقال آنچه که شما از یک جعبه به دیگری.

آنچه شما باید انجام دهید این است که ضربه اول رکورد در جعبه است که شما در حال تماشای. این افسردگی زنده تلویزیون بافر (بخشی که به شما امکان توقف و عقب live TV) خود را ضبط و همچنان به ضبط خود را تلویزیون نشان می دهد. شما هم اکنون می توانید خاموش کردن جعبه است که شما در حال تماشای.

مرتبط با: آسمان Q نکات و ترفندها

2. برخورد با ضبط

اگر شما در حال حاضر در حال تماشای چیزی است که شما ثبت کرده اید یا دانلود کرده و سپس شما لازم نیست به آمار رکورد, اما می تواند صرفا ضربه مکث دکمه بر روی کنترل از راه دور و سپس شما می توانید به نوبه خود جعبه و شما خوب به آن بروید.

3. مشاهده در دستگاه های مختلف

در حال حاضر شما می توانید به دستگاه های مختلف است که می تواند یک آسمان Q Mini جعبه و یا یک تبلت تلفن یا کامپیوتر در حال اجرا به آسمان رفتن برنامه. در صفحه اصلی شما از ادامه تماشای بخش آخرین مطالب است که شما را به تماشای, (ضبط یا تلویزیون است که شما فقط ثبت شده) ظاهر خواهد شد در این بخش است. فقط انتخاب کنید که و شما ادامه از جایی که شما سمت چپ خاموش با یک زن و شوهر از هشدارهای.

Sky Q Continue Watching

اگر شما فقط تبدیل در جعبه اول و رکورد وجود ندارد بافر در دسترس بنابراین شما فقط می توانید از تلویزیون نشان می دهد از نقطه ای که تلویزیون روشن است. و زمانی که شما همچنان به تماشا در جعبه دیگری ضبط خواهد شروع از شروع ضبط حتی اگر شما همچنان به تماشای برای چند ثانیه در اولین جعبه.

اگر شما به تماشای در حالی که قبل از اینکه شما آمار رکورد, شما قادر خواهید بود به عقب را نشان می دهد و هنگامی که شما شروع به تماشای در یک جعبه ضبط خواهد شد و در ادامه از نقطه ای که شما را خاموش برای اولین بار جعبه. آسمان Q به نظر می رسد دوست دارد به چند دقیقه از ضبط در دسترس قبل از آن را به شما می دهد درست در ادامه گزینه است.

اگر شما هر چیزی در Ultra HD بر روی اصلی خود را در آسمان Q box شما می توانید در ادامه به تماشای بر روی دستگاه های دیگر. اگر شما با استفاده از یک آسمان Q Mini box شما گفته شود که UHD محتوا تنها می تواند تماشا اصلی آسمان Q box; آسمان رفتن نرم افزار به سادگی نمی دهد شما یک پخش گزینه برای این محتوا است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن