مک بوک 12 اینچی اپل اولین ARM-based Mac انتظار می رود در سال 2021

مک بوک 12 اینچی لپ تاپ از بین رفته است برای چند سال در حال حاضر با اپل رها کردن آن کوچکترین لپ تاپ به صورت عام

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

مک بوک 12 اینچی لپ تاپ از بین رفته است برای چند سال در حال حاضر با اپل رها کردن آن کوچکترین لپ تاپ به صورت عامل. با این حال شایعات در حال چرخش در مورد بازگشت خود را که می تواند آن را تبدیل به اولین مک با پردازنده ARM.

پس از آنچه احساس می کنم یک مکبوک پرو 2020 در نهایت راه اندازی شد و در حال حاضر ما می توانید مناظر ما در آنچه که اپل ممکن است آمده تا با بعدی. اپل محوری به پردازنده های ARM شده است-شایعه در حال حاضر از آن لپ تاپ را حتی دسکتاپ مکینتاش – و به نظر می رسد مانند مک بوک می تواند منجر به راه است.

پردازنده های ARM در حال حاضر شروع به راه خود را به ویندوز لپ تاپ با مخلوط موفقیت اما آنچه آنها را فعال کرده است که یک گام به جلو در نازک و نور عوامل شکل. این کوالکام-ورزشی دستگاه شامل Surface Pro X, Lenovo Yoga C630 و آینده کهکشان کتاب Sکه همه نگاه بسیار قابل توجه از نقطه نظر طراحی از نظر.

سوالات بوجود می آیند که آن را به عملکرد می آید برای قیمت و سازگاری. خوشبختانه به نظر می رسد اپل می تواند بهترین قرار داده شده برای این درایو رو به جلو است. اپل تا به حال موفقیت عظیم با آن بازوی مبتنی بر یک سری تراشه در هر دو گوشی و قرص. دیدن اپل ایجاد یک کلاس دسکتاپ پردازنده ARM برای مک بوک جدید 12 اینچی خواهد بود جالب توسعه به خصوص برای دیدن اگر آن را یک موفقیت است و اگر تولید کنندگان دیگر قادر خواهد بود به دنبال کت و شلوار.

مرتبط: آیا ما نیاز به یک بازوی مک بوک در iPad Pro است ؟

مک بوک 12 اینچ, قیمت – چقدر خواهد بازو مک بوک هزینه ؟

چند گزارش اشاره کرده اند نسبت به قیمت های جدید ARM مبتنی بر مک بوک فقط رتبهدهی نشده است به خصوص پیش از یک دستگاه تایید.

اگر یک بازوی جدید مبتنی بر مک بوک 12 آن را به بازار به زودی و پس از آن ما انتظار آن را تضعیف £999 شروع قیمت از مک بوک ایر سال 2020 است.

مرتبط با: مک بوک ایر 2020 در مقابل MacBook Pro 2019

مک بوک 12 اینچ تاریخ انتشار – هنگامی که بازو مک بوک منتشر می شود?

گزارش از بلومبرگ و تحلیلگر Ming-Chi Kuo نقطه نسبت به یک 2021 انتشار برای یک بازوی جدید مک بوک. Kuo مشخص تر است, با اشاره به Q4 سال 2020/Q1 2021 تاریخ انتشار.

آن بوده است برخی از زمان پس از اپل قطع پیر 2017, مک بوک و دستگاه تا به حال به نظر می رسید مرده در آب. این reimagining از اپل پردازنده قصد دارد به نظر می رسد مجموعه به نفس زندگی جدید را به مک بوک 12 اینچی.

مرتبط با: مک بوک ایر 2020 در مقابل مک بوک ایر 2019

مک بوک 12 اینچ مشخصات – چه بازوی مک بوک?

این بازوی جدید مک بوک 12 است که انتظار می رود به ورزش 12-core processor – ترکیبی از هشت با عملکرد بالا و هسته (موسوم به طوفان) و چهار صرفه جویی در انرژی هسته ای (موسوم به Icestorm).

در آینده اپل انتظار می رود که به turbocharge تعداد هسته های آن تراشه را به عنوان آن به نظر می رسد به پیش افتادن از اینتل تعداد دو یا سه بار.

مرتبط: بهترین مک بوک

مک بوک 12 اینچی طراحی – چه خواهد شد بازو مک بوک نگاه مانند?

گزارش هستند و چند دور بین با توجه به جدید 12 اینچی مک بوک طراحی شده است. این بازو قادر می سازد نازک و نور شاسی – ساخت یک بازگشت به کوچکتر مک بوک طراحی به نظر می رسد به احتمال زیاد.

اپل گزارش شده است به عنوان داشتن یک بازوی مک بوک نمونه در سال 2018 – بر اساس A12X پردازنده که از سال را به iPad Pro. موفقیت این نمونه اولیه است گفت: به موجب اپل امیدوار است از جایگزین اینتل در آینده مکینتاش.

با این نمونه اولیه در اپل یکدفعه آینه این شرکت انتظار می رود به یک ایده خوب از طراحی به می آیند برای اولین ARM-based Mac لپ تاپ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن