4K مایکروسافت آداپتور نمایش بی سیم می تواند راه اندازی به زودی

می خواهید لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید اما نمی خواهید برای مقابله با بدون هیچ مشکلی از کشیدن کابل? اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

می خواهید لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید اما نمی خواهید برای مقابله با بدون هیچ مشکلی از کشیدن کابل? اگر این کار را انجام می دهی، ممکن است یا نه ممکن است از آداپتور نمایش بی سیم Microsoft شنیده اید. برای کسانی که نداده اند، این اساساً یک آداپتور برای تلویزیون شما (یا مانیتور) است که قابلیت های بی سیم را به آن می دهد که می توانید سپس یک رایانه ویندوز را به آن متصل کنید.

تبلیغات

برای کسانی که احساس کردند آداپتور کمی فاقد است، به خصوص در این روز و سن که در آن ما در حال دیدن قطعنامه های بالاتر، شما ممکن است علاقه مند به یاد بگیرند که با توجه به یک توییت توسط رولند کواندت، به نظر می رسد که مایکروسافت در واقع می تواند کار بر روی آداپتور جدید است که قطعنامه 4K پشتیبانی می کند.

احتمالاً به طور مشابه با سلف خود عمل خواهد کرد، اما اکنون از یک قطعنامه بالاتر پشتیبانی خواهد کرد. ممکن است این برای بسیاری از افرادی که ممکن است تلویزیون های پشتیبانی از 4K، مفید باشد، اما به دلیل عدم پشتیبانی 4K در آداپتور قبلی، نتایج ممکن است در پایان به دنبال کمتر از ایده آل. Quandt همچنین ادعا می کند که آداپتور جدید خواهد شد قیمت 70 دلار که آن را کمی گران تر از مدل فعلی قیمت 50 دلار.

در مورد زمان انتشار آن کلمه ای وجود نداره، اما کواندت اشاره می کند که "وارده" است که امیدوارم به این معنی باشد که ما قادر به انتظار آن به زودی می توانیم.

در زمینه کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت، تلویزیون، ویندوز و ویندوز 10. منبع: توییتر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن