لاجیتک و هرمان میلر فقط تیمی برای بازی نهایی صندلی

هرمان میلر است که احتمالا بهترین و شناخته شده به عنوان ساز از صندلی ارگونومیک. در حالی که گران بسیاری ادعا می

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

هرمان میلر است که احتمالا بهترین و شناخته شده به عنوان ساز از صندلی ارگونومیک. در حالی که گران بسیاری ادعا می کنند که این شرکت در صندلی ها به خوبی به ارزش پول است. وجود دارد همچنین به نظر می رسد افزایش تقاضا برای بازی صندلی و به نظر می رسد مانند هرمان میلر امیدوار است به استفاده از آن توسط teaming تا با لاجیتک.

تبلیغات

این منجر به هرمان میلر x Logitech G تجسم Gaming صندلی است که بر اساس هرمان میلر تجسم صندلی با برخی تغییرات جزئی. برای شروع برخی از این تغییرات عبارتند از: چگونه صندلی در حال حاضر می آید در بسیار براق پایان سیاه و سفید با لاجیتک "G" آرم مهر در زیرسری با لهجه های مختلف رنگ آبی در اطراف صندلی.

صندلی نیز از ویژگی های هفت امتیاز از کالیبراسیون برای کمک به گیمر ها پیدا کردن مناسب و مناسب سطح از آسایش است. نیز وجود دارد یک ویژگی است که این شرکت تماس "پویا صفحه گردش خون" که ظاهرا کمک می کند تا برای توزیع بهتر وزن خود را هنگامی که شما نشستن. نیز وجود دارد که کمی slideouts به طرف صندلی به جای بهتر ران خود را.

با توجه به این که این است که هنوز هم یک هرمان میلر صندلی در آن هسته آن را ارزان نمی آیند. صندلی خواهد بود در قیمت $1,495 و اگر شما علاقه مند شما می توانید بر روی بیش از به هرمان میلر سایت به محل سفارش خود را.

در زمینه بازی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره Logitech.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن