آندروید 11 شسته رفته قدرت جدید منو ارائه می دهد خانه های هوشمند ادغام

گوگل را به عقب رانده آندروید 11 بتا عمومی راه اندازی دوباره, اما این بدان معنا نیست که ما نمی دیدن ویژگی های ج

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

گوگل را به عقب رانده آندروید 11 بتا عمومی راه اندازی دوباره, اما این بدان معنا نیست که ما نمی دیدن ویژگی های جدید ظهور از منابع دیگر.

توسعه دهندگان XDA به کشف آنچه که به نظر می رسد نهایی طراحی جدید منوی قدرت در آینده عمده اندروید, به روز رسانی, که در دسترس است هنگامی که کاربران با فشار طولانی این گوشی قدرت را فشار دهید.

آنچه که شاید جالب ترین این است که ادغام با خانه های هوشمند ابزارهای است که می تواند فعال کردن کنترل سریع از ابزارهای سازگار و بدون نیاز به وارد کردن Google صفحه اصلی خود نرم افزار.

بنابراین برای مثال شما می توانید سوئیچ تمام چراغ خاموش در یک زن و شوهر از شیپور خاموشی به جای تعمق به اتوماسیون صفحه اصلی برنامه. تصاویر ارسال شده توسط سایت نشان می دهد که در این زمان درجه حرارت ترموستات در حالی که نشان دادن زندگی فیدهای از هر دوربین شما ممکن است در خانه.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

همچنین به نظر می رسد که روشنایی چراغ هوشمند خواهد بود به طور مستقیم قابل تنظیم با استفاده از کنترل سریع تنظیمات. کاربران را به نظر می رسد قادر به سفارشی کردن آنچه به نظر می رسد در این منو بیش از حد.

همچنین دسترسی سریع به گوگل پرداخت روش پرداخت و همچنین به عنوان توانایی به تصویر خاموش کردن گوشی راه اندازی مجدد گوشی و یا دسترسی به اطلاعات اورژانس.

اطلاعات کشف شده در کنترل های جدید API برای آندروید 11 که در حال حاضر در دست توسعه دهندگان است. شما می توانید آخرین نسخه از این قدرت جدید منو در ویدیو زیر:

این احتمال وجود دارد گوگل را به نمایش این قابلیت در نسخه بتا راه اندازی رویداد این هفته اما این دیگر در حال وقوع با توجه به ادامه ناآرامی های مدنی در ایالات متحده است.

اندیشه توسعه دهندگان در حساب کاربری توییتر تایید این آخر هفته: "ما هیجان زده به شما بگویم بیشتر در مورد آندروید 11 اما در حال حاضر زمان به جشن می گیرند. ما در حال به تعویق انداختن ژوئن 3rd, رویداد ها و نسخه بتا. ما خواهید بود با بیشتر بر روی آندروید 11 به زودی."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن