چگونه به BT Sport در حال حاضر تلویزیون

BT Sport برنامه در حال حاضر در دسترس در حال حاضر تلویزیون و این راهنمای دستی را به شما بگویم که چگونه به آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

BT Sport برنامه در حال حاضر در دسترس در حال حاضر تلویزیون و این راهنمای دستی را به شما بگویم که چگونه به آن را راه اندازی و در حال اجرا است.

به عنوان این هفته BT ورزشی در دسترس است برای کاربران موجود را از طریق در حال حاضر تلویزیون های 4K جعبه Now TV چوب در حال حاضر تلویزیون میراث (جعبه سیاه) و در حال حاضر تلویزیون های هوشمند جعبه (آبی لوگو) بدون هیچ هزینه اضافی. 4K جعبه کاربران با حق اشتراک بیشتر می توانید بروید و پخش زنده ورزشی در 4K با HDR با BT Sport نهایی.

چگونه به BT Sport در حال حاضر تلویزیون

  • بازدید BT.com برای ایجاد یک BT Sport حساب (اگر شما در حال حاضر نیست که یک)
  • شما در حال حاضر دستگاه تلویزیون اسکرول به فروشگاه App را انتخاب کنید و "OK"
  • پیدا کردن BT Sport برنامه و اضافه کردن آن را به دستگاه خود
  • ورود به سیستم خود را در BT Sport حساب

مشتریان جدید می توانید نصب نرم افزار با خرید BT Sport ماهانه منتقل می کند. پاس هزینه £25 ماه است و نه وابسته به یک قرارداد بنابراین شما می توانید انتخاب کنید به تماشای در یک ماه-توسط-اساس ماه.

در حال حاضر تلویزیون می پیوندد تلویزیون هوشمند سامسونگ, پلی استیشن, ایکس باکس, اپل, تلویزیون, موبایل, تبلت, BT, تلویزیون, آسمان, TalkTalk و رسانه ها در دسترسی به محبوب برنامه های ورزشی. BT Sport برنامه نمی خواهد در دسترس از طریق در حال حاضر تلویزیون برنامه بنابراین شما نیاز به یک جریان چوب یا جعبه به استفاده از این قدرت پردازش جدید.

ما به عنوان خوانده شده بررسی در حال حاضر تلویزیون های هوشمند جعبه 4K

راه اندازی در می آید زمان برای بازگشت از لیگ برتر به BT Sport, لگد زدن با واتفورد v لستر سیتی در 12:30 بعد از ظهر و Brighton & Hove Albion v آرسنال در 3 بعد از ظهر این جمعه.

BT Sport بینندگان خواهد شد که گزینه ای برای تماشای بازی با یا بدون یک از پیش ضبط شده پویا جمعیت سر و صدا از ویژگی های با مسابقات موجود در 4K HDR با صدای دالبی Atmos بسته به سخت افزار شما و در 360 درجه روی BT Sport app.

سایر مطالب شامل هر بازی از آلمان بوندسلیگا همراه با زنده UFC, ترکی, Super Lig, WWE, AFL ، کاربران همچنین می توانید دسترسی حوادث کلاسیک از UEFA Champions League, UEFA Europa League, لیگ برتر امارات, جام حذفی, و بیشتر.

مرتبط: بهترین تلویزیون های

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب