آی فون از چیزهای دیگر این جهان, محبوب ترین گوشی های هوشمند

اپل آی فون 11 در جهان است, محبوب ترین گوشی های هوشمند با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده توسط پیشرو شرکت تحقیقا

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

اپل آی فون 11 در جهان است, محبوب ترین گوشی های هوشمند با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده توسط پیشرو شرکت تحقیقاتی.

این Omida شرکت تحقیقاتی می گوید: آی فون 11 پیشی گرفت و این میراث آیفون XR به عنوان بهترین فروش گوشی در جهان در طول سه ماه اول سال 2020 (از طریق 9to5Mac).

این شرکت می گوید آی فون 11 انجام شده بسیار بهتر در سال 2020 از آی فون XR را در طی سه ماه اول سال 2019. و نه فقط با کمی اما بسیاری است. شش میلیون واحد به طور دقیق.

Omida محققان که ادغام Informa تکنولوژی و IHS Markit گروه نوشت: "با وجود این تاثیر مخربی از coronavirus در تقاضای مصرف کننده اپل آی فون 11 محموله در سه ماهه اول سال 2020 بیش از آن در مجموع برای آیفون XR محموله در طول سه ماهه اول سال 2019 با نزدیک به 6 میلیون واحد است."

مرتبط: بهترین آیفون 2020

آیفون XR با توجه به تحقیقات هنوز قرار داده شده در 5 در Q1 سال 2020 بالاتر از هر دو آی فون 11 Pro Max و آی فون 11 Pro.

آی فون 11 را حدود 19.5 میلیون واحد حمل (که نشده است رسما تایید شده توسط اپل البته) در خیابان جلوتر از نزدیکترین رقیب. که کهکشان A51 از سامسونگ است که راه بازگشت را در 6.8 میلیون نفر است. دو Redmi گوشی های Note 8 و تبصره 8 Pro بودند در سوم و چهارم پیش از آی فون XR.

موفقیت آیفون 11 است که خبر خوبی برای اپل آن را به عنوان جنگ بسیار دشوار جهانی شرایط را برای سازندگان گوشی های هوشمند در حال حاضر. محققان در ستایش اپل برای هدف قرار دادن "نقطه شیرین" برای حق بیمه قابلیت در بیشتر مقرون به صرفه قیمت.

او در بررسی خود ما حداکثر پارکر به این نتیجه رسیدند: "آی فون 11 جانشین محبوب آیفون XR و آن را به عنوان مورد علاقه ما آی فون شما می توانید خرید در حال حاضر. آن را به یک آی فون است که بسیار آسان برای توصیه."

این خواهید بود برای دیدن اینکه آیا در زمان یک سال موفقیت آن است bettered با فرض آیفون 12 یا آی فون SE 2 ارائه می دهد که فوق العاده خوب ارزش در £419.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن