این صفحه 4 فقط یک افت قیمت برای رقابت با آیفون SE

صرفه جویی در مجموع £130 در سیم کارت رایگان قیمت صفحه 4 در این ظالمانه جان لوئیس و همکاران افت قیمت است. در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

صرفه جویی در مجموع £130 در سیم کارت رایگان قیمت صفحه 4 در این ظالمانه جان لوئیس و همکاران افت قیمت است.

در حالی که تعدادی از شما ممکن است چشم دوخته اند تا آیفون SE در طول چند هفته گذشته آن ممکن است یک ایده خوب برای نگه داشتن اسب خود را به این دلیل که صفحه 4 است فقط آورده شده است به یک شبیه اواسط محدوده قیمت اما با یک دور بیشتر دوربین برتر

معمولا خرده فروشی سرسام آور £629 جان لوئیس و همکاران در حال حاضر فروش سیم کارت-گوشی رایگان فقط برای £499. البته شما همچنین می توانید John Lewis' فوق العاده تمدید دو سال گارانتی به عنوان استاندارد برای اضافه شدن صلح از ذهن است.

پیگیری فوق العاده صفحه 3 آن می رود بدون گفت که صفحه 4 ارائه می دهد برخی از ویژگی های بسیار عالی از جمله ارتقاء به در حال حاضر استثنایی دوربین گوگل ارائه کرده است در صفحه گوشی رفته ،

از نظر طراحی و مسلما صفحه 4 نیست هیجان انگیز ترین گوشی ما تا کنون مجموعه ما چشم بر. اما, آن را تمیز و حداقل است که ایده آل برای هر کسی که نمی خواهند یک گوشی هوشمند است که خارج از غرفه را بیش از حد زمانی که شما با استفاده از آن در خیابان. با باریک بالا و پایین ناهنجاری های صفحه 4 قطعا نمی وزن در شکاف/پاپ آپ/برش افتضاح دوربین جلویی امید بستن به صورت سنتی طراحی ،

حتی با اندکی ناهنجاری هیچ کس نمی تواند انکار صفحه 4 صفحه نمایش زرق و برق دار است و همهجانبه به 5.7-inch AMOLED پنل ارائه, punchy, رنگ های زنده است که واقعا پاپ در برابر آن قاب سیاه و سفید. البته صفحه 4 نیز نقش میزبان را به تازه کردن نرخ تا 120 هرتز, دوبله روی صفحه نمایش خود را یک "صاف نمایش'. این کاملا جهش از استاندارد 60Hz, اضافه کردن املاک سیالیت به شما به عنوان حرکت و جابجایی بین برنامه ها با دادن حتی بیشتر رضایت بخش پاسخ به هر تقاضا بیش از حد.

چگونه است که در مورد دوربین ، تنها با یک سنسور بسته بندی شده به پشت صفحه 3 گوگل نشان میدهد آن همه در مورد اعداد وقتی که می آید به گرفتن برخی از بهترین جرقه بزند در یک گوشی هوشمند است. با که گفت, در اینجا صفحه 4 با لود اصلی سنسور 12MP و ثانویه سنسور 16MP کار با محترم, گوگل, هوش مصنوعی به روند حتی بهتر snaps این زمان در اطراف.

مسلما صفحه 4 نیز دارای اشکالاتی در قالب آن بدون زرق و برق در عمر باتری. با بسیاری از واقعا ویژگی های حق بیمه آن را قطعا پاک کردن گوگل نمی, بسته صالح به اندازه کافی سلول باتری واقعا تحقق سنگین استفاده در طول روز است. اگر شما نمی متحمل سنگین مقدار استفاده و یا ذهن حمل شارژر در اطراف با شما فقط در مورد صفحه 4 هنوز هم بسیاری از ویژگی های است که آن را یک ارزش خرید.

با £130 تراشیده اصلی آن RRP این صفحه 4 تا به همه به طور کامل تکامل یافته از ویژگی های یک پرچمدار در حال حاضر کاهش می یابد به اواسط محدوده قیمت است که فقط ممکن است شما را حدس دوم آیفون SE.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن