چه آیفون 12 نگاه مانند?

اپل افسانه iPhone 12 درجه یک ارتقاء است که شما دوباره تعریف کردن شرکت های تلفن همراه ارائه شده است. شایعات حاک

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

اپل افسانه iPhone 12 درجه یک ارتقاء است که شما دوباره تعریف کردن شرکت های تلفن همراه ارائه شده است.

شایعات حاکی از آن خواهید همه چیز را از 5G اتصال به فوق العاده سریع کهکشان S20-مانند 120 هرتز صفحه نمایش را نشان می دهد. در حالی که این عالی است, ثروت شایعات منجر شده بسیاری را به تعجب:

چه خواهد شد به آی فون 12 نگاه مانند?

آیفون 12 بیرون هنوز رتبهدهی نشده است به طوری که آن را غیر ممکن است به 100 درصد جواب این سوال. اما برای کمک به شما یک ایده خشن در ما ایجاد یک دسته از کدها بر اساس آخرین و بیشتر به دنبال مشروع شایعات.

همانطور که می بینید این گوشی دارای یک dinky گودی اما حفظ قابل مشاهده و کمی زبر شکاف مسکن برای دوربین جلو. دلیل این است که بر اساس گزارش اپل تنها به دنبال خندق شکاف در آن گران تر 2020 گل سرسبد افسانه iPhone 12 Pro Max.

این گوشی همچنین دارای یک زاویه ای تر طراحی از اپل آی فون قبلی 11 خط که بیشتر شبیه به آیفون 5 است.

بزرگترین تغییرات در حال انتظار به نظر می رسد دور برگشت ، اکثر rumblings پیشنهاد می کنم آن را باید به طور کامل دوباره طراحی دوربین عقب راه اندازی. وجود دارد گزارش های ضد و نقیضی در مورد خاص چه سنسور استفاده خواهد شد بنابراین ما به احتمال زیاد نمی خواهد می دانم آن مشخصات خاص تا زمانی که آی فون 12 راه اندازی بعد از این سال.

مرتبط: بهترین آیفون

آیفون 12 توسط یکی از بسیاری از گوشی های جدید انتظار می رود قبل از پایان سال است. گوگل انتظار می رود برای راه اندازی یک جدید صفحه 4a خط از گوشی مقرون به صرفه در آینده بسیار نزدیک. این شرکت پس از آن انتظار می رود و سپس آنها را دنبال کنید تا با پرچمدار جدید خود صفحه 5 خانواده از گوشی ها نسبت به پایان سال.

شایعات نشان می دهد که هر دو خط را اساسا مشخصات مختلف با 4a بودن محروم کردن نسخه مقرون به صرفه تر از سال گذشته صفحه 4 تلفن. این صفحه 5 انتظار می رود که بزرگتر ارتقاء و ویژگی های جدید به طور کامل سخت افزار و نرم افزار.

سامسونگ همچنین انتظار می رود به پرده جدید خود Galaxy Note 20 خط تلفن در اطراف ماه سپتامبر. به روز رسانی انتظار می رود که به یک خانه تکانی به جای تصور را دوباره از سامسونگ فبلت خط است که به ارمغان می آورد تعدادی از کهکشان S20 امکانات به توجه خانواده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن