Razer شکارچی مینی 60% صفحه کلید اعلام کرد

Razer شده است قرار دادن کردن صفحه کلید مکانیکی برای مدتی در حال حاضر و آن را مانند به نظر می رسد این شرکت با آ

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

Razer شده است قرار دادن کردن صفحه کلید مکانیکی برای مدتی در حال حاضر و آن را مانند به نظر می رسد این شرکت با آخرین صفحه کلید در فرم شکارچی مینی است که بر اساس آن شکارچی سری از صفحه کلید مکانیکی با نوری مکانیکی سوئیچ. همانطور که شما به وضوح می توانید ببینید در عکس این خواهد آمد در یک فرم جدید عامل.

تبلیغات

شکارچی کوتاه با بهره گیری از 60% فاکتور شکل که بدان معنی است که آن را با کلیدهای جهت دار و کلید های ناوبری و تعداد پد. این است که کوچکترین عامل شکل دیده ایم از Razer که قبلا این شرکت کوچکترین ارائه شد و احتمالا Razer BlackWidow Lite که TKL مدل (بدون شماره پد).

با توجه به Razer تصمیم به رفتن به 60 درصد بود که با توجه به بازخورد جامعه و تقاضا برای کوچکتر فاکتور شکل است که طول می کشد تا فضای کمتر بر روی میز خود قرار می دهد و ماوس خود را نزدیک به صفحه کلید خود را برای بهتر ارگونومی. شکارچی کوچک ادامه خواهد داد و با استفاده از نوری, سوئیچ, اما از آن خواهد شد یک نسل جدیدتر که قرار است به صدای بهتر با تشکر از سیلیکون درج است که این شرکت ادعا می کند بهبود در صدا و احساس.

سوئیچ ها نیز کارخانه مگابایت است که آنها را احساس نرم و صاف در طول عملیات. شکارچی مینی را ارائه خواهد شد در هر دو سیاه و سفید انواع و بر خلاف برخی از Razer قدیمی تر صفحه کلید را با انفصال USB-C کابل به آن را آسان تر برای حمل و نقل. شکارچی مینی را ارائه خواهد شد در یک clicky نسخه است که با قیمت 120 دلار و در دسترس خواهد بود در جولای 14 و نسخه خطی است که در قیمت 130 دلار در دسترس خواهد بود در ماه اوت است.

در زمینه تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره کیبورد و Razer. منبع: مطبوعات.razer



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن