سنگاپور ارائه می دهد بلوتوث COVID-19 انتقالها به شهروندان ارشد بدون یک گوشی هوشمند

برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus تماس, ردیابی به بازی می آید. این استفاده می شود برای کمک به ردیابی مس

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus تماس, ردیابی به بازی می آید. این استفاده می شود برای کمک به ردیابی مسیر از عفونت به ببینید که چه کسی فرد آلوده ممکن است در تماس با آمده است که به نوبه خود اجازه می دهد تا مقامات برای رسیدن به آنها را به آنها را آزمایش و همچنین احتمالا قرنطینه به منظور کاهش گسترش تا آنجا که ممکن است.

تبلیغات

بسیاری از تماس ردیابی تلاش ما شاهد با کروناویروس است که از طریق گوشی های هوشمند و برنامه های که حس می کند با توجه به این که بسیاری از ما از گوشی های هوشمند امروز است. با این حال وجود دارد برخی که لازم نیست گوشی های هوشمند مانند سالمندان که هنوز هم ممکن است راحت با استفاده از ویژگی های همراه است. این است که چرا دولت سنگاپور اعلام کرده است که برای شهروندان ارشد که نمی صاحب یک گوشی هوشمند آنها می توانید انتخاب کردن به استفاده از یک بلوتوث ردیاب به جای.

این دستگاه می تواند به برقراری ارتباط با یکدیگر و همچنین TraceTogether گوشی های هوشمند برنامه به طوری که آن را هنوز هم به کمک با این کشور در تماس با ردیابی تلاش حتی با کاربران که خود را یک گوشی هوشمند است. باید یک فرد با ردیاب به تماس با کسی که ممکن است این ویروس در آنها خواهد شد و سپس تماس به اجازه دهید آنها را می دانم که آنها باید بررسی شود و اگر آن مصمم است که آنها را به ویروس داده ها از ردیاب پس از آن می تواند برای کمک به ردیابی که دیگری ممکن است کاربر را به تماس با.

به آدرس بالقوه نگرانی های حریم خصوصی, این انتقالها ندارد, WiFi, GPS و یا تلفن همراه قابلیت به این معنی است که دولت نمی خواهد بود قادر به می دانم که پوشنده لباس را در محل در همه زمان ها است. آن نیز تنها در نگه 25 روز ارزش داده ها در اکثر.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و حفظ حریم خصوصی. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن