آمازون تبدیل به هوش مصنوعی و علیرضا به کمک آن انبار کارگران اجتماعی فاصله

برای مبارزه با گسترش coronavirus بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان در سراسر جهان توصیه کرده اند مردم را به عم

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

برای مبارزه با گسترش coronavirus بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان در سراسر جهان توصیه کرده اند مردم را به عمل اجتماعی فاصله. این به این معنی است که مردم باید در یک فاصله دور از یکدیگر برای جلوگیری از انتقال ویروس از و یا حداقل آن را کمی مشکل تر است آن را به پیدا کردن یک میزبان جدید.

تبلیغات

در آمازون این شرکت اعلام کرده است یکی از ویژگی های جدید آنها می شود اجرای آن در انبار به نام "فاصله دستیار". این را تکیه بر واقعیت افزوده time-of-flight سنسور و همچنین هوش مصنوعی برای کمک به اجرای اجتماعی فاصله میان قوانین آن انبار کارگران با اجازه دادن به آنها می دانم که اگر آنها بیش از حد نزدیک به یکدیگر است.

با توجه به آمازون "به عنوان مردم راه رفتن در گذشته دوربین و یک مانیتور نمایش زنده تصویری با ویژوال پوشش نشان می دهد اگر همکاران در عرض 6 پا از یکدیگر است. افراد باقی مانده 6 فوت از هم جدا هستند مشخص شده با دایره سبز, در حالی که کسانی که به هم نزدیک هستند مشخص شده با دایره قرمز. بر روی صفحه نمایش شاخص های طراحی شده برای یادآوری و تشویق همکاران برای حفظ فاصله مناسب از دیگران است."

آمازون است که برای اولین بار به استفاده از آر برای کمک به اجتماعی فاصله. قبلا دیده ایم تلاش های مشابه نورد به برنامه های مانند اسنپ چت و گوگل خود نیز استفاده می شود AR برای کمک به مردم عمل اجتماعی فاصله.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) آمازون و واقعیت تقویت (AR). منبع: وبلاگ.aboutamazon



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن