Samsung Galaxy S30: قیمت, تاریخ انتشار, مشخصات و بیشتر

سامسونگ Galaxy S20 خط چشمگیر بود به طوری موثر است که مردم در حال حاضر صحبت کردن در مورد یک follow-up – the Sam

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

سامسونگ Galaxy S20 خط چشمگیر بود به طوری موثر است که مردم در حال حاضر صحبت کردن در مورد یک follow-up – the Samsung Galaxy S30. در حالی که وجود دارد نه بیش از حد اطلاعات در مورد آینده گل سرسبد گوشی وجود دارد یک یا دو titbits و مقدار زیادی از علاقه. در اینجا همه چیز ما در مورد این گوشی تا کنون.

Samsung Galaxy S30 تاریخ انتشار

سامسونگ پرده برداری از S20 در خود سامسونگ Unpacked event در ماه فوریه با گوشی های رفتن فروش در اوایل ماه مارس. اگر این غول تکنولوژی کره ای به دنبال یک شبیه برنامه در سال آینده ما می توانیم انتظار برای دیدن Samsung Unpacked event در فوریه 2021 – و احتمالا انتشار در ماه مارس است.

اما آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه به شدت coronavirus نهفته است بر سامسونگ در عملیات. این ممکن است ممکن است ما دیدن نسخه کمی بعد از آن در سال به حساب برای کار از خانه و دیگر مشکلات همه گیر دراورده.

Samsung Galaxy S30 قیمت

ما در حال انتظار نسل بعدی از کهکشان های همراه به در آمده با یک برچسب قیمت مشابه به پیشینیان خود این S20 محدوده.

این S20 فوق العاده هزینه £1199 این S20 Plus هزینه £999 و استاندارد کهکشان S20 هزینه £799.

که گفت:, ما از دیدن یک قیمت قابل توجهی-پیاده روی بین S10 محدوده و S20 محدوده. پس از آن غیر ممکن نیست که سامسونگ قرار داده تا قیمت ها به جای چسبیدن به یک شبیه استراتژی قیمت گذاری.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

کهکشان S20 سری

Samsung Galaxy S30 مشخصات

اگر سامسونگ چوب به عادت های قدیمی ما به احتمال زیاد برای دیدن آینده Snapdragon 875 چیپ ست از کوالکام در S30. حداقل در ایالات متحده آمریکا – در انگلستان و سایر نقاط جهان تلفن خواهد شد به احتمال زیاد مجهز به آخرین تراشه Exynos.

یافته های اولیه در 5nm Exynos 1000 تراشه نشان می دهد, آن می تواند یک نیروی محسوب می شود – یک به بیرون درز بنچمارک نمره آن را به حدود سه برابر سریع تر از یک پیکسل 865 (از طریق GizChina).

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

Samsung Galaxy S30 طراحی

این سخت است برای گفتن در این نقطه چه S30 است به احتمال زیاد به مانند نگاه. کلید تغییرات ما شاهد بصری بین S10 و S20 بودند کوچکتر ناهنجاری و باریک تر گوشی است که متناسب به راحتی در دست کاربران.

دوربین آرایه نیز رشد بزرگتر و چرخش است. تبدیل از یک نوار کوچک در بالای پشت تلفن به آرایه مستطیلی واقع در نزدیکی گوشه بالا سمت چپ. اگر سامسونگ بسته و حتی بیشتر چشمگیر دوربین با تکنولوژی به تلفن بعدی – که به نظر می رسد بسیار به احتمال بسیار زیاد – پس ما ملزم به دیدن این دوربین تنظیم تغییر دوباره.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن