سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 ارائه تذکر در عظیم 6.9 اینچ صفحه نمایش

آینده سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 به علاوه می رسند با یک جیب متلاشیکننده 6.9 اینچ صفحه نمایش با توجه به

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

آینده سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 به علاوه می رسند با یک جیب متلاشیکننده 6.9 اینچ صفحه نمایش با توجه به نشت.

مدل پایه هنوز هم عظیم 6.7 اینچ صفحه نمایش یک گزارش مشترک از OnLeaks و Pigtou ادعا کرد بیش از این بانک در تعطیلات آخر هفته. که خواهد بود که افزایش در 6.3 اینچ صفحه نمایش ما را از توجه داشته باشید 10 و افزایش اندکی در 6.8 اینچ صفحه نمایش ما شاهد بودیم در سال گذشته از Galaxy Note 10 در محدوده 2019.

اگر این گزارش دقیق است بزرگتر تبصره 20 به همراه خواهد مطابقت با اندازه صفحه نمایش ارائه شده توسط سامسونگ کهکشان S20 فوق العاده. است که صفحه نمایش عملا لبه-به-لبه قضاوت رندر با یک پانچ سوراخ برای دوربین عکاسی از خود, که بدان معنی است که ما احتمالا نمی تواند یک زیر نمایش لنز در این مدل است.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

این کدها منتشر شده در این گزارش هستند بر اساس نقشه های CAD و نشان دادن تلفظ دوربین دست انداز در عقب. که دست انداز هل ضخامت دستگاه از 7.6 mm در باریکترین نقطه به 10.7 میلیمتر است.

تصویر های اعتباری: OnLeaks / Pigtou

به نظر می رسد این دستگاه را نشان می دهد ارائه سه لنز دوربین بسیار مشابه به عنوان S20 فوق العاده – که بدان معنی است که ما ممکن است گرفتن 108 مگاپیکسل دوربین جاسوسی که در دستگاه. این گزارش همچنین اشاره periscope لنز که ارائه خواهد شد که حداقل یک 3x زوم اپتیکال به کاربران را قادر به دریافت یک کمی نزدیک تر به افراد خود را بدون از دست دادن کیفیت تصویر.

به عنوان شما می توانید انتظار وجود دارد USB-C پورت شارژ در هیئت مدیره و همچنین یک اسلات برای S-Pen است که می تواند تا حدودی بهبود یافته این زمان در اطراف, با توجه به گزارش های اخیر.

ما انتظار توجه داشته باشید کهکشان 20 سری به دیر می رسند در این تابستان اگر سنت است به دنبال داشته باشد. اما این معلوم نیست چه اثر اگر هر coronavirus همه گیر خواهد شد که در انتشار برنامه.

شما با توجه به به روز رسانی توجه داشته باشید کهکشان 20 زمانی که سامسونگ قطره گوشی? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن