اپل دیده بان را ECG موجب صرفه جویی در یک پزشک از مهم بیماری های قلبی

در طول سال همیشه از دیده بان اپل معرفی شد, ما که از شنیدن مختلف داستان چگونه دستگاه ذخیره شده و زندگی بسیاری ا

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399
در طول سال همیشه از دیده بان اپل معرفی شد, ما که از شنیدن مختلف داستان چگونه دستگاه ذخیره شده و زندگی بسیاری از کاربران آن هشدار آنها را به پتانسیل مسائل مربوط به قلب. این اجازه پوشنده لباس به دنبال درمان های پزشکی اولیه که به عنوان یک نتیجه به طور بالقوه نجات بسیاری از زندگی در این فرآیند است.
تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد اپل دیده بان ذخیره است و در عین حال یکی دیگر از, زندگی, این بار در قالب یک Dr. Donald W Milne که به اشتراک گذاشته یک داستان چگونه خود را سازمان دیده بان اپل را ECG ویژگی به او کمک کرد تا درک کنند که چیزی اشتباه است با قلب خود را.

با توجه به Milne که مشترک داستان با 9to5Mac, "من کار کردن در دستگاه های بیضوی و من با تجربه تر تنگی نفس بیش از حد معمول برای یک تمرین است. من با استفاده از ECG تابع به یک ECG که در آن زمان. مشاهده کردم و قطعه ST افسردگی در ردیابی. که حل و فصل و بازگشت به حالت عادی با بقیه. این بود که دوباره مستند tracings. من تا به حال هیچ سابقه هر گونه بیماری قلبی قبل از این حادثه است."

او سپس به بازدید یک متخصص قلب و عروق در بیمارستان که در آن او داده شد angiogram که در آن کشف شد که او تا به حال یک بحرانی بیماری عروق کرونر. در حالی که Milne نیست دقیقا از جنگل نشده است و قرار است تحت عمل جراحی او معتقد است که در حال هشدار زود به این مشکل اجازه داده است او برای جلوگیری از یک برنامه به طور بالقوه کشنده حمله قلبی است.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب