کهکشان کتاب S 'دنیا' از ویژگی های واقعی بازی-تعویض لپ تاپ

سامسونگ تا به امروز نشان داد که یک مدل جدید از کتاب کهکشان S راه اندازی خواهد شد در دوم تیرماه تبدیل شدن به او

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

سامسونگ تا به امروز نشان داد که یک مدل جدید از کتاب کهکشان S راه اندازی خواهد شد در دوم تیرماه تبدیل شدن به اولین لپ تاپ به ویژگی های اینتل Lakefield پردازنده.

اینتل Lakefield (با نام مستعار هسته اینتل با پردازنده اینتل تکنولوژی هیبریدی) یک نام تجاری جدید تراشه طراحی شده به طور خاص برای ultrabooks که شنده قابلیت حمل بیش از عملکرد.

در حالی که Lakefield مطابقت ندارد قدرت سنتی 10th Gen Intel Core چیپس, آن اجازه خواهد داد که لپ تاپ تولید کنندگان به ساخت دستگاه های با مسخره نازک طرح است. آن را نیز ظاهرا افزایش عمر باتری به طور قابل توجهی با سامسونگ ادعا سطح کتاب S می توانید آخرین 17 ساعت پخش ویدئو قبل از نیاز به شارژ مجدد.

مرتبط با: Galaxy کتاب S

چنین ultrabook-بهینه سازی پردازنده نیست و منحصر به فرد اما با کوالکام در حال حاضر ارائه Snapdragon 8cx پردازنده است که در حال حاضر در دسترس به عنوان یک جایگزین تراشه در کتاب کهکشان S.

این Snapdragon CPU در واقع ارائه می دهد مزایای بیش از اینتل Lakefield با ظاهر بهتر کارایی باتری و پشتیبانی از LTE اجازه می دهد تا به صورت on-the-go اتصال در هنگام همکاری با یک سیم کارت. که گفت:, معماری ARM پردازنده است که بر اساس در حال حاضر رنج می برد مسائل مربوط به سازگاری با ویندوز های مختلف از 10 برنامه و محبوبیت.

اینتل Lakefield خواهد شد و ظاهرا قرار داده و آن دسته از مسائل مربوط به سازگاری به رختخواب در حالی که حفظ که فک انداختن ultra-portable فاکتور شکل. و در حالی که اینتل تراشه نمی پشتیبانی از اتصال LTE را از ویژگی های وای فای پشتیبانی 6 به عنوان یک مصالحه, ساخت اتصالات شبکه سریع تر و قابل اطمینان تر سازگار با روتر.

مرتبط با: Galaxy کتاب فلکس

آن را در حال حاضر ناشناخته است که از دو تراشه بهتری را ارائه عملکرد پردازش برای کتاب کهکشان S اما مقدمه ای از اینتل Lakefield است که با این حال یک لحظه برای لپ تاپ, صنعت بالقوه بازنویسی قوانین برای ultrabooks.

مایکروسافت دو سطح صفحه نمایش Neo لپ تاپ نیز تایید به ویژگی های Intel Lakefield پردازنده, اگر چه با یک اخیر تاخیر بعید است ما را ببینید که در فروشگاه های این سال است. هنوز هم آن را بیشتر شواهد نشان می دهد که بسیاری از عمده تولید کنندگان لپ تاپ در نظر گرفتن علاقه در این تراشه جدید ساخت آن به احتمال زیاد خواهیم دید بسیاری از دستگاه های استفاده از فن آوری انقلابی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن