Konf توطئه های آینده از فناوری کنفرانس در یک پست-Covid جهان

2020 tech تقویم نابود شده است Covid-19. شده است وجود دارد هیچ کنگره جهانی موبایل بدون گوگل I/O و به طرز چشمگیر

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

2020 tech تقویم نابود شده است Covid-19. شده است وجود دارد هیچ کنگره جهانی موبایل بدون گوگل I/O و به طرز چشمگیری متفاوت WWDC. اما شما می توانید استدلال می کنند آن را واقعا تغییر هر چیزی.

مطمئن شوید که ما از دست رفته ام سفر به نشان می دهد برای دریافت از نزدیک با فناوری جدید, اما بسیاری از تولید کنندگان را اقتباس خوب برای 'the new normal', پیدا کردن جدید و سرگرم کننده راه برای دریافت محصولات خود را در مقابل توده ها.

اما کسانی که واقعا دست به توسعه دهندگان و کارآفرینان که تکیه بر این کنفرانس برای دریافت محصولات خود را در مقابل حق مردم و به شبکه با همفکر اغلب عمیق به جیب دیگران. در حال حاضر آن را سخت به تصور کنید که پریدن از روی یک هواپیما و بسته بندی به یک مرکز کنفرانس با هزاران نفر از مردم از سراسر جهان است.

مرتبط با: Zoom vs Google دیدار

Konf reckons آن پاسخ است. این یک کنفرانس مجازی پلت فرم است که شما را ریشه در خود راحت, خانه مبلمان, ساری همه مهم سخنرانان کلیدی و توسعه جلسات در حالی که هنوز ساخت تمام کسانی که دارای نعمت غیر مترقبه اتصالات.

این شرکت می گوید کنفرانس وجود دارد خیلی بیشتر در مورد اتصالات ما را و مردم ما دیدار در کنفرانس ها به جای مردم ما از شنیدن صحبت می کنند. آن را می خواهد برای پیدا کردن یک راه برای مردم را به اوراق قرضه بیش از یک هدف مشترک یا موضوع بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها حضور فیزیکی. فکر می کنم از آن به عنوان رسیدن به نقاط زوم کنفرانس تلفنی نمی تواند.

در مرورگر ابزار که راه اندازی به امروز به شرکت کنندگان "کنترل کامل بر تجربه خود" با قابلیت انتخاب سخنرانان و شرکت در میزگرد و عضویت در برک آوت اتاق و چت که در آن آنها می توانند شبکه با دیگر شرکت کنندگان.

Konf

"هیچ کس می شود در یک هواپیما به پرواز 3,000 مایل به نشستن در یک اتاق تاریک با 3,000 دیگر مردم را به گوش دادن به کسی که تلاوت یک سخنرانی. در صورتی که هدف و سپس فقط به من ارسال یک ویدیو یوتیوب. حداقل این است که راه من می توانید گوش دادن به آن در 1.5 x سرعت و جست و خیز خسته کننده بیت می گوید:" Haje Kamps از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Konf.

"نقطه تمام از رفتن به یک کنفرانس برای ایجاد کسب و کار جدید, اتصالات, پیدا کردن دوستان جدید و جالب همکاران. بدون این که آن را فقط حس را ندارد. ما احساس می کنیم مثل رقبای ما سقوط جدی کوتاه است."

برای برگزارکنندگان این ابزار ارائه می دهد کامل تصویری تحویل و آسان صفحه نمایش به اشتراک گذاری و همچنین به عنوان ابزار امن هوشمند فروش بلیط که باید سرکوب شایع بلیط های که اغلب پایان دادن به هزینه آنها چند نشخوار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن