Assassin's Creed Valhalla آوردن یک سری' بهترین امکانات

یوبی سافت تایید کرده است از آن خواهد شد برای بازگرداندن یکی از سری محبوب ترین ویژگی های Assassin's Creed Valha

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

یوبی سافت تایید کرده است از آن خواهد شد برای بازگرداندن یکی از سری محبوب ترین ویژگی های Assassin's Creed Valhallaحصول اطمینان از آن را ارزشمند ادای احترام به طرفداران هاردکور.

این تیغه پنهان شده است متاسفانه وجود ندارد و از مطالب قبلی و یا حضور داشت اما مورد نیاز چندین stabs برای رسیدن به یک کشنده های حذف. آن خلاص شدن از شر اقدامات خود را از رضایت آنها استفاده می شود که در گذشته است. در حال حاضر آن را به یک خوش آمدید, باز گشت.

صحبت به Kotaku, Ubisoft را اشرف اسماعیل تایید کرد که hidden blade خواهد شد به مراتب برجسته تر در سالن پذیرایی خدای اودین قادر به قتل احمق با یک اعتصاب.

"ما می خواستیم نگاهی به بازی های قدیمی و دیدن عظمت که در آن بازی کرده بود و اذعان کرد که چه چیزی مورد به روز رسانی فرمول" اسماعیل گفت. "وجود دارد یک هویت و یک منحصر به فرد است که ما می خواستیم را به سالن پذیرایی خدای اودین."

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

دزموند بود که رضایت بخش در سری های قبلی گردش به دلیل آن را واقعا به شما احساس می کنید مانند یک قاتل. شما شوم شکل قادر به نفوذ به یک محل در ترکیب با جمعیت و اعزام هدف خود را بسیار به عنوان یک زمزمه. این همه و با تشکر از این یاد سلاح.

سالن پذیرایی خدای اودین امیدوار به بازگشت به چنین تجربه و نیز اتخاذ کوچکتر و در عین حال هنوز هم در مقیاس بزرگ در مقایسه با ریشه و ادیسه. هر دو بازی گاهی اوقات احساس بیش از حد بزرگ برای خوب خود را فاقد حس تمرکز واقعا به کمک به آنها را به درخشش.

"Eivor دریافت hidden blade خیلی زود" اسماعیل گفت: Kotaku با اشاره به سالن پذیرایی خدای اودین را شخصیت اصلی. "ما همچنان با این ایده که Eivor است نه یک قاتل آموزش دیده. Eivor یک وایکینگ است که دریافت این رشته badass سلاح است و برای یادگیری بسیار سریع است. در اوایل تجربه Eivor خواهد یادگیری یک تکنیک است که با زمان بندی مناسب می تواند یک شات کشتن تقریبا هر کسی است."

Assassin's Creed Valhalla راه اندازی خواهد شد در زمستان سال 2020 برای PS4, PS5, Xbox One, ایکس باکس سری X Stadia و کامپیوتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن