شارژ سریع 5 می تواند شارژ یک تلفن به 50 درصد در 5 دقیقه

کوالکام به تازگی اعلام کرد, شارژ سریع 5 – جدید شارژ استاندارد است که به طور جدی به معرفی سریع 100w پشتیبانی می

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

کوالکام به تازگی اعلام کرد, شارژ سریع 5 – جدید شارژ استاندارد است که به طور جدی به معرفی سریع 100w پشتیبانی می کند.

ویژگی های standout در اینجا برخی از زمان شارژ نمونه Qualcomm داده است از جمله توانایی برای رفتن از 0-50% در صرف 5 دقیقه و یک شارژ کامل در حدود 15 دقیقه است. البته این متفاوت خواهد بود شدید بسته به اندازه باتری, اما آن را به برخی از ارقام قابل توجه.

آن را کار می کنند اما امکان تقسیم باتری به این معنی که تکنولوژی را مسئول هر بخش از باتری به صورت جداگانه اما با همان نرخ.

این ممکن است اولین بار دیده ایم 100w شارژ ارائه می گردد این خواهد بود قادر به استفاده از طیف گسترده ای از تولید کنندگان و آن را با طیف وسیعی از لوازم جانبی. این لوازم جانبی قادر به پشتیبانی 3a و 5a همراه با USB PD و آن را به عقب سازگار بیش از حد.

مرتبط: بهترین اواسط محدوده گوشی های

"شارژ سریع 5 ما در سریع ترین و متنوع ترین شارژ حل خواهد شد و مصرف کنندگان را قادر به لذت بردن از دستگاه های خود را برای مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد زمان مورد نیاز برای شارژ. ما مفتخریم به گسترش تکنولوژی ما و نمونه کارها را در دسترس 100W+ شارژ یک واقعیت تجاری" گفت: Ev روچ معاونت مدیریت محصول در کوالکام.

کوالکام می گوید که جدید شارژ سریع 5 70 کامل کارآمد تر از قبلی تکرار, QC 4 و مهمتر از آن اجرا می شود در 10 درجه سردتر است. در حالی که سریعتر شارژ است که اغلب دیده می شود به عنوان سود آن را نمی خواهد انجام دهد باتری های خود را هر گونه كه اگر درجه حرارت مورد نیاز برای شارژ به مراتب بالاتر بود. یکی دیگر از جالب توجه این است که کوالکام تکرار می گویند وجود خواهد داشت نه هر گونه تخریب اضافه شده برای باتری در هنگام استفاده از این فن آوری. البته وجود خواهد نوعی از تخریب در طول زمان با این حال گفته شده است وجود خواهد داشت نه هر گونه جدید قابل توجه فشار بر روی سلول در اینجا هنگامی که در مقایسه با دیگر سریع شارژ استاندارد است.

یکی دیگر علاوه بر خوش آمدید هوشمند شناسایی آداپتور بنابراین شارژ سریع تکنولوژی را قاضی منابع قدرت زمانی که آنها متصل شوید.

مرتبط با: سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20

در طول یک جلسه پیش از راه اندازی کوالکام اعلام کرد که Xiaomi است که انتظار می رود به یک شریک برای شارژ سریع 5 هنگامی که آن را در دسترس می شود بعدها در آن سال 2020 است. باید آن را سازگار با پیکسل, 865, 865 پلاس و

"Xiaomi همواره متعهد به فعالانه رانندگی تصویب فن آوری های جدید و تسریع تحقق افزایش تجربه. در آینده بیشتر Xiaomi کاربران قادر خواهد بود برای لذت بردن از سرعت بالا و امن و برتر شارژ تجارب را فعال کنید, شارژ سریع 5." گفت: Zhang Lei, Mi تلفن معاون رئیس جمهور و سخت افزار R&D مدیر کل در Xiaomi.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن