هکرها را در بر داشت یک راه برای جاسوسی در مکالمات با استفاده از یک لامپ

در گذشته ما شنیده مختلف و تلاش برای جاسوسی بر روی کاربران از طریق انواع روش ها مانند ربودن کامپیوتر شما به وب

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

در گذشته ما شنیده مختلف و تلاش برای جاسوسی بر روی کاربران از طریق انواع روش ها مانند ربودن کامپیوتر شما به وب کم/میکروفون هوشمند, بلندگو و.... اما به نظر می رسد که هکرها ممکن است کشف کرده اند یک برنامه به طور بالقوه راه های جدید برای جاسوسی بر روی مردم با استفاده از چیزی بیش از لامپ های معمولی.

تبلیغات

به گفته محققان از دانشگاه بن گوریون از اسرائیل و موسسه علوم وایزمن در اسرائیل آنها را پیدا کرده اند که با استفاده از یک الکترو-سنسور نوری-مجهز به تلسکوپ آنها می توانید به هدف آن در نور لامپ در اتاق که مکالمه است که برگزار می شود و در نظریه گوش دادن به مکالمات خصوصی.

به عنوان صدای ما اساسا امواج صوتی این امواج باعث همه نوع ارتعاش است که ممکن است با چشم غیرمسلح نامرئی اما با درست تجهیزات هکرها می تواند به لحاظ نظری وانت در آن ارتعاشات ناشی از صدای ما و تبدیل آن به صوتی از طریق یک مبدل آنالوگ به دیجیتال مبدل.

در حال حاضر بدیهی است که بسیار پیچیده تر از آنچه که ما در حال ساخت آن بود اما این که اساسا این نظریه آن است که بر اساس. که گفت:, آن را نمی ممکن است کاملا به عنوان آسان به جلو. دلیل این است که با توجه به ضخامت شیشه لامپ و روشنایی آن و با فرض این که هیچ چیز در این راه مانند یک قرعه کشی, پرده, آن ممکن است نه لزوما اما اگر هر چیزی در آن است و نه هوش.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره هک, امنیت و حریم خصوصی. منبع: فوربس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن