دیابلو 2: Remastered را می توان در آثار با توجه به یک گزارش جدید

با توجه به گزارش اخیر بلیزارد سرگرمی و Vicarious Visions در حال کار بر روی یک احیای RPG کلاسیک راه اندازی می ش

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

با توجه به گزارش اخیر بلیزارد سرگرمی و Vicarious Visions در حال کار بر روی یک احیای RPG کلاسیک راه اندازی می شود بعد از این سال.

پس از انتشار موفقیت آمیز از تبادل نظر: Remastered, طرفداران بلافاصله شروع به پرسیدن بلیزارد در مورد امکان دیابلو 2 گشت با چند اضافی زنگ ها و سوت.

متاسفانه به نظر نمی رسد ممکن است با توجه به تعدادی از دارایی های اصلی و فایل های در رفتن از دست رفته در طول سال. "آنها کار خود را کاهش دهد آنها" گفت: دیابلو 2 پروژه و طراحی منجر David Brevik "من باور نمی کنم بسیاری از دارایی ها جان سالم به در برد."

مرتبط با: Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

این ممکن است کاملا درست است به خصوص اگر شهرت leaker ActuGaming به پایان می رسد که درست باشد. داشتن قبلا پیش بینی شده اطلاعیه از سرپرستی 2, Diablo 4 و Shadowlands آنها دارای یک پیشینه ثابت است که به این گزارش برخی از وزن.

ActuGaming ادعا می کند که Blizzard Entertainment در حال کار با Vicarious Visions در یک remaster شناخته شده به عنوان دیابلو 2: احیا خواهد شد که ظاهرا راه اندازی در سه ماهه چهارم این سال است. انتشار برنامه تا حدودی آرام در حال حاضر ارائه طلایی oppurtunity به تاثیر.

اگر آن را برای Covid-19 ما تصور در آن بوده ام یک گل سرسبد اعلام در BlizzCon سال 2020 است. اعلام خواهد شد به احتمال زیاد آورده آنلاین شاید به عنوان بخشی از یک دیجیتال نمایشگاه که همچنین تمرکز بر سرپرستی 2 و دیابلو 4.

تبادل نظر Remastered بود وفادار احیای استراتژی اصلی تجربه, افزایش, تصاویری بنابراین آنها برگزار شد تا در یک, مدرن, نمایش, اما نمی کاستن از زیبایی طرفداران رشد کرده بود به عشق بیش از بسیاری از سال است. دیابلو 2 شایعه remaster به احتمال زیاد خواهد شد به دنبال در شبیه قدم به قدم.

ما دوست دارم برای دیدن چیزی که کمی گسترده تر و یا شاید گزینه ای برای سوئیچ بین قدیمی و جدید گرافیکی برای دیدن تا چه حد ما آمده ایم در دهه های پس از دیابلو 2 وانیل انتشار. اگر شایعات درست حلقه ما ملزم به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در هفته های آینده و ماه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن