خود اپل دیده بان در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای باز کردن قفل ماشین خود را درب

ما قبلا شنیده در مورد اپل قصد دارد تا در نهایت اجازه می دهد تا دستگاه های خود را به عمل به عنوان یک ماشین دیجی

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

ما قبلا شنیده در مورد اپل قصد دارد تا در نهایت اجازه می دهد تا دستگاه های خود را به عمل به عنوان یک ماشین دیجیتال کلید برای باز کردن درب ماشین و فلان چیز. برای کسانی که فکر می کنم که این یک ایده فوق العاده است شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که اپل پس از عرضه آخرین به روز رسانی برای آن watchOS پلت فرم که در آن به روز رسانی به watchOS 6.2.8 خواهد شد در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به استفاده از پوشیدنی به عنوان یک دیجیتال کلید ماشین.

تبلیغات

در حال حاضر قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده بدیهی است که عوامل متعددی است که شما نیاز به در نظر بگیرید که یکی از آنها این است که همه ماشین ها سازگار فقط رتبهدهی نشده است. در حال حاضر تنها 2021 BMW سری 5 را پشتیبانی اپل دیجیتال ماشین از ویژگی های کلیدی و همچنین آن را تنها به دیده بان اپل سری 5 اما پشتیبانی گسترده تر است انتظار می رود در آینده است.

همه کاربران باید انجام دهید این است رفتن به ماشین خود را و شیر آن را با خود اپل دیده بان برای باز کردن درب. توجه داشته باشید که این کار نیز با آی فون که در آن در iOS 13.6 اپل همچنین می تواند در یک روش مشابه. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شروع موتور خودرو که در آن با قرار دادن آیفون در یک پد شارژ را دریافت کنید موتور رفتن.

این مفید است اگر شما می خواهم به جای حمل یک دسته کلید با شما زمانی که شما در خارج و در مورد. آن را نیز گسترش اپل قصد دارد برای اپل کیف پول که در آن در حال حاضر خانه های دیجیتال و کارت های اعتباری. ما شاهد اختراعات در گذشته که در آن اپل است با این ایده که یک روز ما اپل همچنین می تواند در نهایت خانه گذرنامه و گواهینامه رانندگی اما معلوم نیست که ممکن است اتفاق می افتد.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن