ارزان تر 2020 آی پد می تواند با یک A12 چیپ ست

با توجه به گزارش های اخیر از تحلیلگر Ming-Chi Kuo, او ادعا می کند که اپل انتظار می رود برای راه اندازی با نام

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

با توجه به گزارش های اخیر از تحلیلگر Ming-Chi Kuo, او ادعا می کند که اپل انتظار می رود برای راه اندازی با نام تجاری جدید ipad بعد از این سال. این خواهد بود تازه به جریان iPad/iPad Air و iPad mini صف که در آن کو ادعا می کند که اپل خواهد بود اتخاذ یک رویکرد مشابه به این قرص به عنوان آنها را با آیفون SE.

تبلیغات

در حال حاضر با توجه به توییت @L0vetodream که در گذشته ثابت شده است می تواند بسیار دقیق او ادعا می کند که آینده 2020 آی پد را می توان با یک A12 چیپ ست. اما صبر کنید, نمی, آخرین چیپ ست از اپل A13? و نیست اپل قرار است برای راه اندازی A14 در این سال ؟ آن را درست مفروضات اما مانند ما گفت: Kuo ادعا کرد که اپل می تواند با نزدیک شدن این مانند آنها با آیفون SE.

با استفاده از یک بزرگتر و به طور بالقوه ارزان تر چیپ ست اپل خواهد بود قادر به نگه داشتن قیمت از iPads ها پایین است که به نوبه خود می تواند آن را جذاب تر به مشتریان. با آیفون SE, اپل تصمیم به استفاده از سخت افزار شبیه به آی فون 8 داد اما آن را اندکی ارتقا با A13 Bionic چیپ ست.

تا به امروز هیچ یک از اپل جدیدتر قرص را اتخاذ کرده اند A13 چیپ ست. حتی iPad Pro است که تجدید شد در اوایل سال جاری با استفاده از یک نوع از این A12X به نام A12Z که با اضافی قفل هسته GPU.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب