آیا استفاده از یک دوربین پوشش خود را با مک بوک

با توجه به تعداد زیادی از رایانه ها و لپ تاپ های این روز های آینده با ساخته شده است در وب کم, ما مطمئن هستیم ک

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399
با توجه به تعداد زیادی از رایانه ها و لپ تاپ های این روز های آینده با ساخته شده است در وب کم, ما مطمئن هستیم که نیز وجود دارد برخی از کاربران که ممکن است در رابطه با پیامدهای حریم خصوصی است که این ممکن است داشته باشد. دلیل این است که ممکن است وجود دارد برخی از کسانی که نگران هستند که هکرها می تواند به نوعی دسترسی به دوربین بر روی دستگاه های خود برای جاسوسی بر روی آنها.
تبلیغات

این باعث شده است تا کاربران در خرید دوربین پوشش لوازم جانبی برای جلوگیری از دوربین های دیجیتال بر روی لپ تاپ خود و از بین بردن آنها را تنها زمانی که آنها نیاز به استفاده از آنها. اما به نظر می رسد که اپل در واقع هشدار به مشتریان برای استفاده از این دوربین را پوشش می دهد آن را به عنوان به طور بالقوه می تواند منجر به آسیب خود را مک بوک را نمایش می دهد.

با توجه به سیب "اگر شما خود را نزدیک به مک بوک با یک دوربین پوشش از نصب, شما ممکن است آسیب صفحه نمایش خود را به دلیل فاصله بین صفحه نمایش و صفحه کلید طراحی شده است به تحمل بسیار محکم. پوشش ساخته شده در دوربین نیز ممکن است تداخل با حسگر نور محیط و جلوگیری از ویژگی های مانند خودکار روشنایی و تن درست از کار."

در عوض اپل است که به درخواست مشتریان به تکیه بر شاخص نور در وب کم است که اجازه دهید آنها را می دانم که اگر دوربین در حال استفاده است. این شرکت ادعا می کند که از آن شده است به گونه ای طراحی شده است که دوربین نمی تواند فعال بدون نور روشن به این معنی است که هکرها نمی توانید فوت و فن آن را به عامل بدون کاربر اطلاع داده شود.

ما مطمئن هستیم که این لزوما ممکن است به اندازه کافی خوب است برای برخی از کاربران پس اگر شما کاملا باید برای جلوگیری دوربین یا پیدا کردن یک پوشش است که کمتر از 0.1 میلی متر ضخامت و یا مطمئن شوید که به یاد داشته باشید برای حذف پوشش قبل از شما لپ تاپ خود را.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, لپ تاپ, مک بوک ایر, مک بوک, نرم افزار و حفظ حریم خصوصی. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن