iPad Pro با صفحه نمایش LED آینده در Q1 2021

در اوایل این سال شایعه شده بود که اپل می تواند کار بر روی راه اندازی یک iPad Pro با یک مینی صفحه نمایش LED بود

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

در اوایل این سال شایعه شده بود که اپل می تواند کار بر روی راه اندازی یک iPad Pro با یک مینی صفحه نمایش LED بود اما بعد از آن پیشنهاد شده است که اپل قصد دارد به معرفی کوتاه محصولات LED شده بود با تاخیر به 2021. در حال حاضر به نظر می رسد که دومی شایعات هستند که موید در یک گزارش جدید.

تبلیغات

این گزارش می آید از DigiTimes (paywall) که در آنها ادعا می کنند که اپل به زودی راه اندازی خود را شایعه iPad Pro با یک مینی صفحه نمایش LED در سه ماهه اول سال 2021. "هر دو شرکت در حال انتظار برای شروع کوچک-حجم محموله های کوچک LED-دارای نور پس زمینه ماژول در سه ماهه چهارم سال 2020 به حمایت از راه اندازی جدید iPad Pro در سه ماهه اول سال 2021 منابع گفت:."

اپل در حال حاضر تجدید iPad Pro در اوایل سال جاری بود اما متوسط تازه در بهترین حالت. این تبلت همچنان به استفاده از همان A12 چیپ ست اما آن را در قالب A12Z مصنوعی که در واقع قفل اضافی هسته GPU. این بدان معنی است که هر چیز دیگری باقی مانده است بیشتر یا کمتر اما با یک افزایش جزئی در آن قابلیت های گرافیکی. مینی LED iPad Pro است که شایعه به یک مقدار قابل توجهی بیشتر ارتقا دهید اما اپل هنوز به طور رسمی اعلام کند هر چیزی.

آن را با یک دانه نمک به خصوص با توجه DigiTimes' سابقه اما در همان زمان قابل توجهی iPad Pro ارتقا در سال 2021 به نظر نمی رسد به طور کامل از این سوال یا نه.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد و آی پد نرم افزار. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن