Far Cry 6 طعنه با یاد تبه کار

شده اند وجود دارد شایعاتی که یوبی سافت در حال کار بر روی یک بازی Far Cry و آن را مانند به نظر می رسد کسانی که

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

شده اند وجود دارد شایعاتی که یوبی سافت در حال کار بر روی یک بازی Far Cry و آن را مانند به نظر می رسد کسانی که شایعات را پس از ثابت شده است درست است که این شرکت به اشتراک گذاشته است بسیار کوتاه و تیزر تصویری در توییتر که در آن آنها را آشکار بازی آینده تبه کار. این بسیار هیجان انگیز به عنوان این است که یک فرد است که بسیاری از مردم بدون شک با آن آشنا باشد.

تبلیغات

فرد به تصویر کشیدن این تبه کار جدید در Far Cry 6 توسط هیچ یک دیگر از Giancarlo Esposito که بسیاری ممکن است می دانم که به عنوان گاس Fring از Breaking Bad و Better Call Saul, به عنوان به خوبی به عنوان Moff گیدئون از دیزنی+'s Mandalorian سری. آن را تا به حال در واقع شایعه شده است در حالی که اسپوزیتو خواهد بود به تصویر کشیدن تبه کار در Far Cry 6 و این تیزر تقریبا تایید می کند که.

اسپوزیتو شخصیت در بازی Far Cry 6 خواهد شد شناخته شده به عنوان آنتون Castillo خواهد بود و او بازی دیکتاتور یارا که شده است به عنوان "یک بهشت گرمسیری در زمان منجمد". وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که بازی واقع خواهد شد اعلام کرد اما یوبی سافت است که میزبانی این یوبی سافت رو به جلو ویترین این یکشنبه بنابراین احتمال وجود دارد این بازی می تواند دقیق ،

در این میان همچنین این بازی دارای خال خال شده روی PS هنگ کنگ فروشگاه که در آن ذکر شده بود به عنوان داشتن یک تاریخ انتشار در فوریه 2021.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Far Cry و یوبی سافت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن