Sony Xperia 1 II vs Samsung Galaxy S20: آندروید face-off

اگر شما در شکار برای یک تلفن آندروید است که بسته تقریبا هر ویژگی رفتن و سپس شما به احتمال زیاد باید به دنبال د

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

اگر شما در شکار برای یک تلفن آندروید است که بسته تقریبا هر ویژگی رفتن و سپس شما به احتمال زیاد باید به دنبال در هر دو کهکشان سامسونگ S20 سری Sony Xperia 1 دوم. خوشبختانه ما در حال رفتن به آنها را سر به سر تا ببینید که کدام برای شما بهتر است.

سامسونگ Galaxy S محدوده اندروید است اما اگر شما پول برای خرج کردن وجود دارد رقابت بیشتر ارزش نگاه. یعنی یکی از تعجب گوشی های اندروید از سال می آید از Sony – یک نام تجاری است که تلاش برای تعریف خود را در گوشی های هوشمند و فضا را برای سال.

می خواهید یک نگاه عمیق تر? در اینجا ما Samsung Galaxy S20 بررسی و Sony Xperia 1 II نقد و بررسی.

Sony Xperia 1 II vs Samsung Galaxy S20 – دو تا از بهترین صفحه نمایش در اطراف

در حالی که این دو گوشی های آندروید است که بسته به بسیاری از همان ویژگی های آنها به وضوح در بازارهای مختلف. این S20 سری – که شامل کهکشان S20, Galaxy S20 فوق العاده و S20 Plus – به طور کامل با هدف انبوه در حالی که Xperia 1 دوم احساس می کند کمی بیشتر تو رفتگی در دیوار.

این 6.5-inch screen برای مثال در Xperia 1 دوم است که با هدف به طور مستقیم در کسانی که عاشق تماشای فیلم بر روی تلفن های خود را. آن را بلند و باریک 21:9 صفحه نمایش با وضوح 4K و سینما-درجه دقت رنگ. این یک پانل که ندارد هیچ شکاف یا cutouts به منظور جلب چشم خود را به دور از محتوا است. شما فقط دریافت که 4K به نفع زمانی که پشتیبانی از محتوای نمایشنامه هر چند (و این یک اتفاق نادر است به عنوان آن را از دست رفته است از پخش برنامه هایی مانند Netflix و نخست تصویری) و یک بزرگ از دست رفته قابلیت افزایش نرخ فریم. Xperia چوب به یک 60Hz پنل قابل توجه است که هنگامی که شما مقایسه آن با گلکسی S20.

Sony Xperia 1 II

Sony Xperia 1 II

این S20 می آید در سه اندازه: 6.2 اینچ 6.7 اینچ و 6.9 اینچ. هر یک 120Hz OLED با QHD+ با وضوح (شما نیاز به پایین تر از این به صفحه نمایش QHD+ به دریافت کنید که 120Hz هر چند) و کامل HDR 10+ پشتیبانی می کند. آن را به عنوان بلند به عنوان Xperia است و یک برش در وسط و برای جلوی دوربین و در عین حال از آن باقی مانده فوق العاده پنل.

این دو نمایش که ارائه چیزی متفاوت است. برای S20 اگر شما می خواهید انواع اندازه و روشن تر و سریع تر پنل. در حالی که Xperia 1 II ارائه می دهد مقدار زیادی اگر شما در حال بزرگ به مشاهده فیلم تلفن همراه.

هیچ یک از این گوشی های زیادی با طرح های خود را. نسخه فوق العاده از S20 بزرگ و سنگین است در حالی که S20 و S20 Plus در حال نازک نور و کمی باسمهای. Xperia 1 II فاقد صفحه نمایش منحنی از S20 و دارای جعبه نگاه کنید.

تمام گوشی های دارای IP68 امتیاز و شیشه پشت برای چی شارژ, با این حال تنها Xperia دارای یک جک هدفون. شما همچنین می خواهید پیدا کردن به مراتب بهتر بلندگو با کیفیت بر روی Xperia دوباره نشان تمرکز بر رسانه ها.

کهکشان S20 سری

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 در مقابل S20 Plus

Sony Xperia 1 II vs Samsung Galaxy S20 – امکانات و دوربین

هنگامی که شما در نگاه داخلی در ارائه در اینجا شما پیدا کردن مقدار زیادی از شباهت ها. همه ما از نسخه های Samsung Galaxy S20 سری همراه با Xperia 1 II مجهز به Snapdragon 865 در حالی که نسخه انگلستان بسته مشابه specced Exynos 990.

تمام نسخه های S20 و Xperia 1 دوم باید 5G (هر چند که آیا 5G توسط ما حامل متفاوت خواهد بود) غیر از پایه مدل S20. شما پیدا کنید 8GB RAM در این گوشی با مدل S20 اعم از 8-16GB. هر دو گوشی دارای ذخیره سازی قابل ارتقا.

هر دو گوشی سریع هستند و می توانید بازی را در هر بازی در Play Store را با سهولت. ما فقط می خواهم بگویم S20 احساس می کند سریع تر در استفاده با توجه به این که بسیار سریعتر 120Hz نمایش.

این یک مبارزه نزدیک وقتی که می آید به کیفیت دوربین بیش از حد هر چند اگر شما پس از سهولت استفاده و سپس ما می خواهم پیشنهاد S20. Xperia 1 دوم تا 12 مگاپیکسل دوربین است که می تواند بزرگ, بسیار, طبیعی, عکس. با استفاده از شامل Pro برنامه دوربین و شما می توانید در سراسر بازی با جزئیات پیچیده در راه شما نمی توانید در S20.

در عین حال ما در بر داشت تصاویر به طور کلی بهتر است برای به اشتراک گذاری اجتماعی از S20 و S20 Plus با خود کمی بالاتر وضوح 64 مگاپیکسلی ثانویه سنسور کمک زوم و جزئیات. آن یک داستان متفاوت با S20 فوق العاده هر چند که ممکن است بهترین انتخاب کلی برای زوم اما مبارزات با تمرکز با توجه به بزرگ 108 مگاپیکسلی با سنسور.

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 در مقابل S20 فوق العاده

sony xperia 10 2 side

هر دو شوت عالی تصویری. دوباره, شما باید کنترل بیشتری با Xperia 1 II به لطف خوب تولید مثل رنگ این S20 اجازه می دهد تا برای 8K تیراندازی در حالی که Xperia صدر در 4K. آیا شما احساس می کنید شما نیاز به 8K ضبط موضوع دیگری است.

عمر باتری در سراسر تمام دستگاه های است که در مورد یک روز هر چند با برخی از تنظیمات افزایش سرعت شما می توانید تمام اما پایه S20 اجرا و به روز ،

سونی تصمیم گرفته است به استفاده از یک نسخه از اندروید است که بسیار نزدیک به آنچه که بسیاری از آن به عنوان 'وانیل' یا 'سهام' اندروید 10. هیچ سنگین پوست تنها با چند اضافی برنامه های طراحی شده برای افزایش کارکرد دوربین.

سامسونگ از سوی دیگر ساخته شده است که اندروید بسیار خود را دارد. یک رابط کاربری UI بهبود عظیمی از قبلی تکرار آن خواهید ماند Marmite به بسیاری از.

Sony Xperia 1 II vs Samsung Galaxy S20 – کدام بهتر است ؟

Xperia 1 II بهترین گوشی سونی در سال های اخیر و این باعث می شود یک حریف شایسته برای S20 محدوده. آن را ارائه می دهد بیشتر رسانه ها با تمرکز بر گوشی های هوشمند با ویژگی هایی که در بازی به دست کسانی که در حال حاضر آشنا با دیگر سونی با تکنولوژی.

با S20 اگر شما انتخاب بین سه اندازه و حتی اگر شما برای این علاوه بر آن هنوز هم می آید ارزان تر از Xperia. شما نیز سریع تر صفحه نمایش و آسان تر به شلیک با دوربین.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن