فراموش کردن تاریخ و زمان آخرین از ما در HBO آمازون تطبیق خرید اینترنتی برای نخست تصویری

آمازون و Bethesda اعلام کرده اند جشن آخرالزمانی بازی حق رای دادن و خرید اینترنتی است که با اقتباس از یک نخست ت

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

آمازون و Bethesda اعلام کرده اند جشن آخرالزمانی بازی حق رای دادن و خرید اینترنتی است که با اقتباس از یک نخست تصویری تلویزیون سری.

این دو خلاق پشت HBO را Westworld لیزا شادی و Jonathan Nolan شده اند وظیفه dramatising منبع مواد از معشوق نقش بازی بازی.

Bethesda خود تاد هاوارد و جیمز آلتمن خواهد بود اجرایی, تولید, امیدوارم هدایت تولید کنندگان بر روی حصول اطمینان از سری مسابقات فن انتظارات.

دیگری کمی فراتر از توییتر بازی فکری ارسال شده از @خرید اینترنتی و @AmazonStudios حساب در روز پنج شنبه بعد از ظهر. اما خبرنگار هالیوود دارای یک بیانیه از شادی و نولان که ادعا می شود در زمان طولانی طرفداران این بازی و ستایش حق رای دادن به عنوان "یکی از بزرگترین مشاهیر سری از همه زمان است."

مرتبط: بهترین ایکس باکس یکی از بازی های 2020

آنها گفت: "هر فصل از این دیوانه تخیلی داستان ما هزینه ساعت های بی شماری ما می تواند صرف با خانواده و دوستان است. بنابراین ما فوق العاده هیجان زده به شریک با تاد هاوارد و بقیه درخشان دیوانه در بتسدا به این گسترده خرابکارانه و آینه های خنده دار در جهان به زندگی با Amazon Studios."

برای اولین بار منتشر شده در سال 1997 خرید اینترنتی آغاز سفر خود در سال 2161 در پست آخرالزمانی جنوب کالیفرنیا دهه پس از یک جنگ هسته ای با بازماندگان در حال حاضر زندگی در محافظت خزانه. در اولین بازی شخصیت متهم است با پیدا کردن جایگزینی برای تراشه کامپیوتری مسئول بازیافت آب با استفاده از Pip-Boy دستگاه به عنوان راهنمای خود.

شده اند وجود دارد چهار بازی در سری اصلی آخرین در سال 2015 که بازگشت به 2077 پس از بمب ها کاهش یافته است. نیز وجود داشته اند تعداد اسپین-آف از جمله New Vegas, پناهگاه شیطان پین بال دزد و نسخه جدید ترین خرید اینترنتی 76 یکی از سری کمتر گردش.

طرفداران این سری در میان پرشور ترین و اختصاص داده شده در کل صنعت بازی وجود دارد یک ساخته شده است در مخاطبان برای این کار نشان می دهد. با این حال می آید که وزن از انتظار نیست به این پیچ ، اگر آن را با خرید اینترنتی طرفداران هسته ای. وجود دارد هیچ خبری در زمانی که این سری خواهد شد.

اعلام می آید پس ما پرداخت تلویزیون غول پیکر HBO اعلام کرد که تطبیق با آخرین از ما در همکاری با Naughty Dog. آمازون نیز racking تا نام بزرگ franchises با فصل اول از آن ارباب حلقه ها سری در حال حاضر در حال تولید است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن