4G آیفون 12 فقط می تواند در اوایل راه اندازی 2021

انتظار می رود اپل در سال جاری چندین مدل آیفون را راه اندازی کند. اگر شایعات به این باور، این شرکت می تواند در

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

انتظار می رود اپل در سال جاری چندین مدل آیفون را راه اندازی کند. اگر شایعات به این باور، این شرکت می تواند در دو فاز تقسیم راه اندازی، با فاز اول دیدن راه اندازی 6.1 اینچ آیفون 12 مکس و آیفون 12 طرفدار، و مرحله دوم شامل 5.4 اینچ آیفون 12 و 6.7 اینچ آیفون 12 طرفدار حداکثر.

تبلیغات

این یک راه اندازی کمی گیج کننده است، اما بر اساس آخرین شایعات، اپل در واقع می تواند برنامه ریزی یک پرتاب در سال 2021 برای یک مدل ارزان تر 4G است. این بر اساس گزارشی از بیزنس اینترنشنال است که به یادداشت ی پژوهشی تحلیلگران اوراق بهادار ودبوش، دانیل ایوز، استراکر باکه و احمد خلیل استناد می کند.

بنابر یادداشت تحقیق، تحلیلگران در ابتدا انتظار داشتند که اپل می تواند ترکیبی از آیفون های 4G و 5G را در پاییز امسال راه اندازی کند، اما آنها اکنون در حال بازنگری آن هستند که در آن بر اساس منابع زنجیره تامین، آنها انتظار دارند که مدل 4G در سال 2021 به جای آن در اطراف علامت فوریه 2021 راه اندازی شود.

چرا اپل می خواهد راه اندازی مدل 4G به تاخیر بیندازد، به خصوص زمانی که مشتریان به احتمال زیاد یک مدل 5G را به خود اثبات بهتر آینده ترجیح می دهند. تحلیلگران همچنین معتقدند که این مدل می تواند در یک نقطه قیمت 800 دلار آمده، و آن را گران تر از آنچه که قبلا گمانه زنی شد، و همچنین گران تر از پیشینیان خود مانند آیفون XR و آیفون 11.

آن را با یک دانه نمک برای در حال حاضر، اما اپل به تازگی تایید کرد که راه اندازی آی فون برای 2020 به تاخیر خواهد بود، بنابراین ما باید صبر کنید و ببینید که جزئیات رسمی هستند.

در زمینه اپل >تلفن همراه >شایعات. برای اطلاعات بیشتر در مورد آی فون و آی فون 12. منبع: businessinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن