فیس بوک بازی در iOS راه اندازی شد، اما آن را به شدت فلج

اوایل امسال، فیس بوک اعلام کرد برنامه جدید در قالب فیس بوک بازی. برنامه است که اساسا نسخه تلفن همراه از فیس ب

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399
اوایل امسال، فیس بوک اعلام کرد برنامه جدید در قالب فیس بوک بازی. برنامه است که اساسا نسخه تلفن همراه از فیس بوک بازی در وب که در آن آن را به خانه به livestreams از بازی ها و همچنین ارائه پارسه با دسترسی به برخی از بازی های مبتنی بر فیس بوک همه در گوشی خود را.
تبلیغات

برنامه از آن زمان در دستگاه های iOS منتشر شد، ماه ها پس از همتای آندروید خود، اما متاسفانه به نظر می رسد به شدت فلج شده که در آن آن را با هر بازی بر روی آن نمی آمده است. این بدان معنی است که تنها چیزی که برنامه قادر به انجام این است که اجازه دهید بازیکنان به تماشای جریان زنده از بازی ها, که نوع از کشتن برخی از مفید بودن آن.

در بیانیه ای که توسط شرکت فیس بوک شریل شنبرگ ساخته شده است، "متاسفانه، ما مجبور به حذف قابلیت گیم پلی به طور کامل به منظور دریافت تایید اپل در برنامه مستقل بازی فیس بوک - به این معنی کاربران iOS تجربه پایین تری به کسانی که با استفاده از آندروید."

برای کسانی که تعجب که چرا ویژگی بازی بخشی از برنامه iOS نیست، آن است که به دلیل اپل به طور کلی اجازه نمی دهد برنامه های بسته بندی برنامه های دیگر. شرکت اخیرا توضیح داد که با اجازه دادن به برنامه ها برای بسته بندی برنامه های دیگر، به طور موثر اپل را از بررسی آن برنامه ها جلوگیری می کند و در نتیجه اجازه نمی دهد آنها را به کاربران iOS با تجربه یکنواخت ارائه دهد. همچنین به همین دلیل است که برای آینده ای قابل پیش بینی، ما قادر نخواهم بود انتظار بازی خدمات جریان مانند Stadia یا پروژه xCloud در دستگاه های iOS.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزارها, فیس بوک و iOS. منبع: businessinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن