فیس بوک 'sAI تصاویر MRI در دقیقه

تولید حتی اگر تا به حال در دستگاه MRI نبودید، احتمال دارد که در برنامه های تلویزیونی و فیلم ها آن را در حال اس

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
تولید

حتی اگر تا به حال در دستگاه MRI نبودید، احتمال دارد که در برنامه های تلویزیونی و فیلم ها آن را در حال استفاده دیده اید. معمولا این شامل پزشکان گفتن بیماران که آنها باید کاملا باقی می ماند هنوز هم به منظور دستگاه برای گرفتن تصاویر، که می تواند یک فرایند خسته کننده آهسته است که می تواند به عنوان یک ساعت طول بکشد.

تبلیغات

این می تواند برای برخی از بیمارانکه ممکن است کلاستروفوبیک باشد مشکل ساز باشد، به علاوه صدای ایجاد شده توسط دستگاه نیز وجود دارد که می تواند احساس بی سر و صدا بودن کند. خبر خوب این است که به لطف تلاش محققان در فیس بوک AI و NYU Langone Health، آنها یک شبکه عصبی را توسعه داده اند که ظاهراً می تواند مقدار زمانی که برای گرفتن تصاویر MRI از یک ساعت پایین تر تا فقط چند دقیقه طول می کشد را کاهش دهد.

چگونه این کار این است که به جای تکیه بر دستگاه MRI برای گرفتن 100٪ از داده ها، این شبکه عصبی، شناخته شده به عنوان fastMRI، تنها 25٪ از داده ها نیاز خواهد داشت و آن را می تواند بقیه اطلاعات را پر کنید خود. تا کنون بر اساس آزمایش های fastMRI در برابر روش های سنتی تر، به نظر می رسد که در اکثر موارد، تفاوت قابل توجهی وجود نداشت و پنج نفر از شش رادیولوژیست نمی توانند نسخه تولید شده AI را جدا از اسکن معمولی بفهمند.

بهترین بخش این است که این می تواند بر روی دستگاه های MRI موجود مقاوم سازی, که بدان معنی است که بیمارستان ها نیازی به خرید تجهیزات با نام تجاری جدید. همچنین با توجه به سرعت اسکن و تولید تصاویر، همچنین می تواند مقدار زمانی که مردم صرف انتظار برای اسکن، که به طور بالقوه می تواند به مراقبت های بهداشتی بهتر منجر شود را کاهش دهد.

در زمینه پزشکی. برای اطلاعات بیشتر درباره هوش مصنوعی (هوش مصنوعی)، فیس بوک و سلامت بیشتر بخوانید. منبع: about.fb



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب