صفری در macOS Big Sur خواهد شد و پشتیبانی از 4K Netflix بکشد جریان

اگر شما لذت بردن از تماشای Netflix را در کامپیوتر Mac وجود دارد شانس است که شما ممکن است کمی نا امید از نظر کی

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

اگر شما لذت بردن از تماشای Netflix را در کامپیوتر Mac وجود دارد شانس است که شما ممکن است کمی نا امید از نظر کیفیت جریان. دلیل این است که با وجود Netflix ارائه 4K جریان macOS کامپیوتر هرگز نمی تواند کاملا بهره برداری کامل از آن, اما آن است که انتظار برای تغییر در سیاحت اکتشافی در افریقا در آینده macOS Big Sur روز رسانی.

تبلیغات

با توجه به توییت توسط ایشان Agarwal به نظر می رسد که در macOS به روز رسانی اپل در نهایت خواهد بود به روز رسانی صفری به پشتیبانی از 4K Netflix بکشد جریان است. قبل از این مک کاربران تنها قادر به جریان Netflix بکشد در 1080p, بنابراین اگر شما صاحب یک مک مانند iMac با صفحه نمایش 5K, سپس شما را در نهایت قادر خواهد بود به استفاده از رزولوشن بالاتر.

چه جالب است که در حالی که اپل را به روز رسانی آن مک صف به پشتیبانی از HEVC کدک خواهد بود که نیاز به اجازه می دهد 4K جریان آنها را به روز رسانی نیست صفری به استفاده از آن را حداقل تا زمانی که در حال حاضر با سور macOS به روز رسانی. این خبر خوبی برای کاربران Mac اما در همان زمان وجود دارد که یک بیت از یک گرفتن.

با توجه به اپل مکینتاش که می خواهید برای لذت بردن از, HDR, 4K جریان را باید از سال 2018 مدل یا زود به این معنی که حتی اگر مک خود را است macOS Big Sur سازگار است اما از سال 2018 پس از آن شما قادر خواهد بود برای لذت بردن از این تغییرات است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, Macos, Netflix و سافاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن