سرنوشت 2 در حال آمدن است به PS5 و Xbox سری X با ارتقاء رایگان برای صاحبان موجود

Bungie تایید کرده است که سرنوشت 2 خواهد بود که برای نسل بعدی کنسول ها و صاحبان موجود در سیستم عامل خواهد بود و

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

Bungie تایید کرده است که سرنوشت 2 خواهد بود که برای نسل بعدی کنسول ها و صاحبان موجود در سیستم عامل خواهد بود واجد شرایط برای ارتقاء رایگان.

اعلام شده طی روز گذشته فاش جریان برای فراتر از نور, آخرین توسعه برای Bungie را بسیار محبوب غارت تیرانداز. راه اندازی این سپتامبر گسترش شامل یک محل جدید حمله و پایدار کیفیت زندگی تغییرات برای سال آمده است.

بازیکنان که در حال حاضر خود سرنوشت 2 و همه از آن مربوط به توسعه (از جمله آینده فراتر از نور) بر روی PS4 یا Xbox One به طور خودکار دریافت ارتقاء رایگان به PS5 و Xbox سری Xحصول اطمینان از آنها نمی نیاز به دو شیب و یا یک خرید اضافی برای نگه داشتن بازی زنده-سرویس بر روی یک پلت فرم جدید.

سرنوشت 2 را نیز پشتیبانی خواهد کرد 60 فریم در ثانیه و رزولوشن 4K جدید کنسول ها ارائه اساسا تجربه برتر نسبت به آنچه کنسول بازیکنان به عادت کرده اند. داشتن آغشته به نسخه PC چند بار آن را واقعی تعویض بازی از نظر سیالیت. در اینجا به این امید چند اضافی پیشرفت معرفی خواهد شد بیش از حد.

اینتر نسل crossplay نیز تایید شده است برای سرنوشت 2, معنی بازیکنان مختلف در سراسر خانواده ها از کنسول ها با هم می تواند بازی بدون موانع. این خبر بسیار عالی تنظیم یک مثال مثبت دیگر بازی ها در این ژانر را دنبال کنید. Bungie گفته است که آشکار خواهد شد بیشتر در مورد نسخه نسل بعدی در ماه های آینده از آن باقی مانده است معلوم نیست اگر آنها در دسترس خواهد بود به زودی به عنوان کنسول در وحشی.

Shadowkeep شد سرنوشت 2 اولین گسترش عمده پس از آن تقسیم با اکتیویژن و آمد با برخی از انتظارات بالا از آن موفق به ملاقات. درآمد 4.5/5 در بررسی ما ما آن را مورد ستایش قرار خلاق ماموریت طراحی گیم پلی پاداش و خوش تغییرات کلی فرمول.

"این گسترش است که همه چیز هر بازیکن می خواست از سرنوشت 2 و درست Bungie مد آن تحویل داده شد با صدای بلند – که احتمالا ناشى از سرور به عنوان آنها منفجر شد, در راه اندازی شب" نوشت: Ryan Esler در بررسی خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن