توییتر ادعا می کند هیچ رمز عبور به سرقت رفته بودند در طول هک

به تازگی چندین بالا مشخصات حساب در توییتر هک شد و شد گرفته شده برای تبلیغ یک بیت کوین اومدی. برخی از حساب های

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

به تازگی چندین بالا مشخصات حساب در توییتر هک شد و شد گرفته شده برای تبلیغ یک بیت کوین اومدی. برخی از حساب های که تحت تاثیر قرار گرفتند شامل حساب از Uber, سیب, Elon Musk, جف بزوس, بیل گیتس و.... اما خبر خوب این است که اگر شما نگران بودند که این هک می تواند به خطر بیافتد کلمه عبور خود را توییتر ادعا می کنند که چنین نیست.

تبلیغات

در یک صدای جیر جیر توسط شرکت آنها مدعی هستند که آنها را نمی یافت هر گونه شواهد نشان می دهد که مهاجمان دیده هر کلمه عبور. به عنوان یک نتیجه, آنها بر این باورند که بازنشانی رمز عبور خود را و چیدن یکی از جدید لازم نیست اگر چه ما فرض کنید اگر شما نمی خواهید به تغییر کلمه عبور خود را به هر حال, آن را در واقع ممکن است یک ایده خوب به ویژه از برخی توصیه می کنند که شما به روز رسانی رمزهای عبور خود را از زمان به زمان.

به این دلیل که چرا توییتر نمی بر این باورند که کلمه عبور در معرض خطر قرار گرفت به این دلیل است که یک گزارش از مادربرد قبلا پیشنهاد شده است که این حملات می توانست کار در داخل. این به این معنی است که مهاجم رو از طریق استفاده از توییتر خود ابزار به عنوان مخالف بدانند رمز عبور به این حساب همین دلیل است که کلمه عبور خود را به طور بالقوه می تواند هنوز هم امن است.

مانند ما گفت: "اگر شما می خواهم و نه می شود در سمت امن است, شما می توانید پیش بروید و تنظیم مجدد آن به هر حال. شما می توانید از راهنماهای ما در چگونه به انتخاب یک رمز عبور قوی و چگونگی استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور بهتر است برای محافظت از حساب های آنلاین خود را.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره هک و امنیت و توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن