BX در سطح ورود ال جی مقرون به صرفه ترین OLED آن در سال 2020 است

ال جی BX OLED در نهایت در فروش رفته است، و آن را ارزان ترین تولید کننده کره جنوبی OLED مجموعه ای برای سال 2020

توسط POSHTIBANNEWS در 17 شهریور 1399

ال جی BX OLED در نهایت در فروش رفته است، و آن را ارزان ترین تولید کننده کره جنوبی OLED مجموعه ای برای سال 2020 است.

ال جی ورود به سطح B سری OLED تلویزیون معمولا آخرین تلویزیون های OLED خود را به فروش می رسد، و ال جی تایید کرده است که BX در دسترس است برای خرید از خرده فروشان مانند کاریس و جان لوئیس و شرکا.

مرتبط: هر ال جی OLED و NanoCell توضیح داد

سری B OLEDs تمایل به استفاده از یک پردازنده تصویر کمتر پیشرفته (از این رو قیمت مقرون به صرفه تر). به جای استفاده از پردازنده α9 Gen 3 دیده شده بر روی CX OLED و GX OLED، BX برای پردازنده α7 Gen 3 که در مجموعه های حق بیمه 4K NanoCell ال جی استفاده می شود، انتخاب می کند.

لیست ویژگی های به طور موثر همان آنچه در OLEDs حق بیمه است. پشتیبانی از ضریب هوشی دالبی چشم انداز و صدای دالبی Atmos وجود دارد, خیاط سابق دالبی چشم انداز HDR با توجه به شرایط روشنایی برای اتاق شما; دومی ارائه صدای تلویزیون با کیفیت بالاتر. حالت فیلمساز نیز گنجانده شده است، هر چند به معنای واقعی کلمه هیچ محتوایی در قالب در دسترس ساخته شده هنوز وجود دارد.

فناوری هوش مصنوعی ThinQ ال جی تلویزیون را به یک مرکز هوشمند مرکزی برای خانه با پشتیبانی از دستیار گوگل و ساخته شده در آمازون الکسا تبدیل می کند. اتصالات از CX و GX جمع و جور می شوند. به جای تمام پورت HDMI پشتیبانی از مشخصات 2.1, تنها دو وجود دارد, با دو دیگر حمایت از HDMI 2.0 مشخصات. شما هنوز هم سازگاری eARC برای لوله کشی از طریق محتوای دالبی Atmos دریافت کنید.

رابط webOS ال جی تقریبا تمام برنامه هایی را که می خواهید در تلویزیون اپل، دیزنی+ و نت فلی دارد. هنوز فری ویو پلی وجود ندارد، اما برنامه آی پلیر بی بی سی وجود دارد که در ابتدای سپتامبر وارد شد. ما هنوز منتظر کلمه برای بقیه برنامه های گرفتن بریتانیا.

و BX ادامه رویکرد ال جی به بازی با انویدیا G - سازگاری همگام سازی ، و همچنین VRR و ALLM برای پاسخ های بازی نرم و صاف تر و خودکار تعویض به حالت بازی. پشتیبانی 120fps وجود دارد, که ممکن است این OLED ایده آل اگر کنسول های نسل بعدی تایید به هزینه یک پنی زیبا.

ال جی بی ایکس برای خرید در اندازه های ۵۵ اینچی (۱۲۹۹ پوند) و ۶۵ اینچی (۱۹۹۹ پوند) در حال حاضر در دسترس است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن