اپل آماده تر به سطح دو از مایکروسافت

این هفته شایعات تازه پدید آمده نشان می دهد اپل در حال کار بر روی جدید و تاشو است که برای تلفن های موبایل ترسنا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

این هفته شایعات تازه پدید آمده نشان می دهد اپل در حال کار بر روی جدید و تاشو است که برای تلفن های موبایل ترسناک آشنا به آینده مایکروسافت Surface اواز یا موسیقی دو نفری – یک حرکت که به نوبه خود منجر به rumblings ادعا آی فون ساز آلو از ایده های. اما برای ما در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, این که گویم چیز بی معنی. در اینجا به همین دلیل است.

برای کسانی که آن را از دست رفته آخرین اپل شایعه می آید از فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه جان Prosser که توییتی که اپل 'تاشو' خواهد بود متشکل از دو پانل های صفحه نمایش بر روی یک لولا – درست مثل اواز یا موسیقی دو نفری. با توجه به Prosser, آیفون را دور استیل لبه و بدون بریدگی اما کوچک پیشانی خارجی نمایش برای چهره ID.

مرتبط با: Microsoft Surface اواز یا موسیقی دو نفری

این برای اولین بار شنیده ایم از اپل سطح دو رقیب. اپل در واقع به ثبت اختراع برای دو فن آوری صفحه نمایش تقریبا سه سال پیش در ماه ژوئن سال 2017, هر چند ثبت اختراع شد و تنها تایید این مه.

و در حالی که هیچ گرفتن در اطراف مایکروسافت رو محصول خود را به چشم من هنوز هم فکر می کنم اپل دارای شانس بهتری برای موفقیت از اواز یا موسیقی دو نفری.

در حالی که مایکروسافت ممکن است پیش از بازی از نظر توسعه – آن را نشان داد جلا-به دنبال دستگاه هشت ماه پیش – اپل دارای سابقه تقلید از مایکروسافت مفاهیم با موفقیت بیشتر. فقط در iPad.

مایکروسافت به ارائه یک مفهوم است که احساس رمان برای سطح خط اما پخش به طور مستقیم به اپل قوت. وقتی که می آید به خرید یک تبلت یکی از بزرگترین تفاوت ها بین iPad و سطح است که نحوه عملکرد آنها. سطح ارائه می دهد بهتر است لپ تاپ-قابلیت حالی که اپل در درجه اول یک تبلت با سیستم عامل بسیار سبک وزن و قابل مقایسه با یک سیستم تلفن همراه. با ادغام سطح تبلت با یک گوشی هوشمند مایکروسافت فداکاری خود را بزرگترین قدرت راست کردن خفاش.

مرتبط: بهترین گوشی

سطح دو را به استفاده از سیستم عامل آندروید و همچنین آندروید نرم افزار و توسعه دهندگان. در حالی که من خوشحالم که ما در برای احیای ویندوز تلفن دوباره این بدان معنی است که مایکروسافت در حال برخورد با چیزی کمتر آشنا است. اپل از سوی دیگر تنها انتقال اپل از iOS به خود سیستم عامل در سال گذشته ساخت ادغام آی فون و آی پد به نظر می رسد مانند یک تکه از کیک را برای این شرکت است.

همه در همه, اپل شایعه ورودی به دو صفحه نمایش تاشو مسابقه به معنی مایکروسافت می تواند واقعا باید کار خود را قطع برای آن شروع به سر و یا هیچ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب