قوانین نیوجرسی دیوان عالی که مظنونین می توانند مجبور به باز کردن گوشی های هوشمند خود را

تا حد زیادی فرض شده است که گوشی های هوشمند ما توسط اصلاحیه پنجم محافظت می شوند. به همین دلیل است که سازمان های

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

تا حد زیادی فرض شده است که گوشی های هوشمند ما توسط اصلاحیه پنجم محافظت می شوند. به همین دلیل است که سازمان های اجرای قانون با شرکت هایی مانند اپل که عمدتا ً از کمک به آنها در باز کردن گوشی های متعلق به مظنونین خودداری کرده اند، سرخورده هستند. با این حال ، که می تواند به زودی تغییر به عنوان دادگاه عالی نیوجرسی به طور بالقوه تعیین سابقه جدید است.

تبلیغات

بنابر حکم اخیر دادگاه عالی نیوجرسی، به نظر می رسد که آنها حکم داده اند که وادار کردن یک مظنون به باز کردن قفل گوشی هوشمند خود را از قانون پنجم تخلف نمی کند. این بر اساس یک مورد است که در آن مظنون به کار مخفیانه با باند خیابانمتهم شد. هنگامی که از او خواسته شد گوشی خود را باز کند، مظنون استدلال کرد که انجام این کار حقوق اصلاحیه پنجم خود را در برابر خود جرم نقض خواهد کرد.

با این حال، دادگاه این استدلال را رد کرد و ادعا کرد که اصلاحیه پنجم تنها زمانی اعمال می شود که مظنون "مجبور به ایجاد یک ارتباط شهادتی است که جرم است". قانون پنجم چیزهایی مانند تولید اسناد را پوشش نمی دهد تا به عنوان مدرک در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد، و دادگاه در نظر گرفته است که متن و مطالب تماس تلفنی در گوشی های هوشمند مظنون اسناد هستند.

مثل ما گفت، این بدون شک یک پیشقدم برای موارد آینده که در آن دادستان ها می توانند این مورد خاص را به عنوان مثال ی که چرا مظنونین می تواند مجبور به باز کردن گوشی های هوشمند خود استفاده کنید.

در زمینه تلفن های همراه >عمومی. برای اطلاعات بیشتر درباره حقوقی و حریم خصوصی. منبع: شایعات مک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن