Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar: شما باید ارتقا ؟

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar – ما پیدا کردن اگر شما باید چوب و یا ارتقاء با ما راهنمای در عمق به Sonos' دو

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar – ما پیدا کردن اگر شما باید چوب و یا ارتقاء با ما راهنمای در عمق به Sonos' دو premium soundbars.

هنگامی که آن را راه اندازی در سال 2013 Sonos Playbar بود state-of-the-art soundbar است که می تواند گسترش به 5.1 سیستم با اضافه کردن اضافی Sonos بلندگو. با انتشار قوس آن ارائه همهجانبه صدا از طریق Dolby Atmos. اما این تغییرات به اندازه کافی و شما باید ارتقا ؟

ما را از طریق همه چیز شما نیاز به تصمیم گیری درست بر صدا و ویژگی ها و خانه شما راه اندازی کرده اند.

مرتبط: بهترین Soundbar

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar — قیمت

هنگامی که آن را برای اولین بار منتشر شد Playbar فرمان قیمت £699 هر چند اخیر با کاهش قیمت شما می توانید آن را برای £499.

به عنوان قوس جدید RRP £799 است که 100 پوند بیشتر از Playbar اصلی RRP. اگر شما به پایین این مسیر آن را گرانتر گزینه است.

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar — طراحی

با توجه به Playbar در حال حاضر هفت سال از آن هنوز هم به نظر می رسد خیلی خوب است اگر کمی مستطیل شکل است. حتی پس از, دلپذیری (85 x 900 x 140 mm) ابعاد برگزار کرده است تا به خوبی و بیش از آن را نگاه نمی کند به خصوص ،

این Sonos قوس است یک گام بزرگ به جلو در طراحی. پیچیده شده در سفید و یا سیاه و سفید مش آن خمیده و sleeker به دنبال محصول طراحی شده, به همراه, به جای تسلط تلویزیون شما جفت آن را با.

هشدار داده می شود, به عنوان soundbar اندازه (87 x 1140 x 116mm) آن را به نظر می رسد بهتر است زمانی که زوج با تلویزیون 55 اینچ و بالاتر.

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar — امکانات

یک تفاوت بزرگ بین Arc و Playbar ورودی استفاده می شود. این Sonos Playbar تنها دارای یک ورودی نوری در حالی که قوس با استفاده از HDMI eARC که عقب سازگار با HDMI ARC اگر چه شما می توانید با استفاده از یک ورودی نوری از طریق یک آداپتور بیش از حد.

ما بحث در جزئیات بزرگ چگونه به استفاده از Sonos قوس بدون HDMI eARC و انواع محدودیت ها (مانند برخورد با Dolby Atmos محتوا) اما ما به یک خلاصه ای در اینجا.

با استفاده از HDMI به معنی قوس می توانید دریافت با کیفیت بالاتر صوتی از Playbar. برای بسیاری از تلویزیون ها که حداقل دالبی دیجیتال به علاوه با HDMI ARC ارتباط اگر چه برخی از تلویزیون ها می توانید ارسال Dolby Atmos از طریق این فرمت ، با تلویزیون های جدید که HDMI 2.1 پورت Sonos قوس می توانید با استفاده از Dolby TrueHD و کامل Dolby Atmos که هر دو با استفاده از فشرده سازی lossless.

دالبی دیجیتال به علاوه با استفاده از پهنای باند بیشتر از مسن تر دالبی دیجیتال استاندارد, حمایت از تا هشت کانال صوتی. این یک اتلاف codec اما آن را برای تلفن های موبایل بهتر از صدای دالبی دیجیتال. با استفاده از یک ورودی نوری در Sonos Playbar (یا Arc) محدودیت شما به صدای دالبی دیجیتال است و شما نمی توانید Dolby Atmos یا.

با استفاده از HDMI دارای یک زن و شوهر از مزایای دیگر است. با HDMI CEC شما می توانید کنترل حجم قوس خود را با تلویزیون را از راه دور; با Playbar شما مجبور به استفاده از مادون قرمز کنترل از راه دور و یا برنامه Sonos.

ثانیا HDMI ARC پشتیبانی از lip-sync و HDMI eARC به اجرای بهتر آن باید معنی مشکلات کمتر.

از نظر موسیقی هر دو سیستم مشابه پشتیبانی از طیف وسیعی از خدمات و هر دو به طور کامل یکپارچه به Sonos اکوسیستم بنابراین شما می توانید آنها را به گروه دیگر سخنرانان برای چند اتاق صدا.

به عنوان محصول جدیدتر تنها Arc پشتیبانی از AirPlay اپل 2. همچنین این قوس به طور کامل هوشمند بلندگوی سازگار با آمازون الکسا یا گوگل دستیار.

حکم در اینجا است که در حالی که هر دو با کیفیت چند اتاق موسیقی بازیکنان قوس می کند کمی بیشتر.

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar — کیفیت صدا

کیفیت صدا کمی سخت تر برای تعیین کمیت به مقدار بستگی به نوع ورودی است که شما را به Sonos Arc. آنچه می توان گفت این است که قوس یک محصول ساخته شده به صورت مدرن و فرمت های صوتی.

در حالی که Playbar خوب صدا Arc یک گام در همه موارد. آن را برای تلفن های موبایل گرم تر و دقیق تر و بهتر باس تر از سلف خود. در واقع Arc خیلی خوب است خود را در آن است که وجود دارد نه یک نیاز واقعی برای اضافه کردن بلندگوهای عقب بی سیم و یا Sonos زیر برای باس فوق العاده.

Sonos نیز انجام بسیاری از کار در صدا چگونه پیش بینی شده است. برای Dolby Digital, soundtracks, Arc را صدا همهجانبه بیشتر و اطراف می پیچد به خصوص پس از شما استفاده TruePlay به لحن آن است. برای این نوع از محتوا تا شلیک بلندگو استفاده می شود به ارائه بیشتر low-end فرکانس دادن به غنی تر خانه سینما را تجربه کنند. Positionally قوس صدا را پر می کند اما به طور کلی اثر است که به عنوان دقیق به عنوان یاماها دیجیتال صدا پروژکتور تکنولوژی مورد استفاده در YSP-2700 که نشانی از یک کار خوب تقلید می کنی بلندگوهای عقب.

که در آن قوس شروع به جلو و جلوتر از Playbar است هنگامی که شما با استفاده از فرمت های صوتی پشتیبانی شده توسط اتصال HDMI. بالا بردن کیفیت صدا به دالبی دیجیتال به علاوه معنی است که شما دریافت پهنای باند بیشتر که به معنی قوس قادر به رمز گشایی با کیفیت بالاتر صوتی.

با تلویزیون صدای دالبی دیجیتال پلاس نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای Dolby Atmos با استفاده از Arc s-شلیک بلندگوهای سقفی کانال. Atmos یک بازی تعویض با قوس قادر به پر کردن یک اتاق است. این Playbar بیشتر موضعی با صدا در حال آمدن است از حق در مقابل از شما.

اگر شما یک HDMI eARC تلویزیون شما کامل با فشرده سازی lossless صوتی از Dolby TrueHD (این نیز می تواند حمل Dolby Atmos). این است اوج فعلی خانه سینما فرمت را پشتیبانی می کند و با فشرده سازی lossless است و در عین حال یکی دیگر از گام از Dolby Digital Plus با تمیز کننده دقیق تر صوتی.

در خلاصه Arc برای تلفن های موبایل بهتر است در همه موارد اما زمانی که شما با استفاده از Dolby Digital Plus و یا بهتر است که آن را واقعا شروع به درخشش و آن طول می کشد یکی دیگر از درجه یک تا زمانی که شما با استفاده از HDMI eARC پورت.

مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbar

Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar – حکم

اصلی انتخاب خواهد آمد را به شما راه اندازی کرده اند و آیا پشتیبانی از Dolby Atmos یا نه. اگر شما در حال اجرا یک سیستم نیست که شما از دست رفته بر روی یکی از Arc کلیدی ویژگی های جدید پس از کمی وجود دارد و نیاز به ارتقا دهید. در واقع تنها به نفع شما ممکن است کمی واضح تر 5.1 صدا از طریق Dolby Digital Plus.

اگر شما لازم نیست که یک HDMI ARC پورت و مجبور به استفاده از نوری واقعا وجود دارد بسیار کمی نقطه در ارتقاء به Sonos Arc امروز. شما همچنین ممکن است چوب با Sonos Playbar تا زمانی که شما یک پیام جدیدتر تلویزیون.

این وضعیت منعکس اگر شما یک تلویزیون با صدای دالبی Atmos پشتیبانی می کند اما باز هم مراقب باشید. اگر شما به طور عمده تماشای Atmos محتوا از طریق جریان, خدمات, Arc چشمگیر ارتقا دهید. اگر شما به تماشای فیلم بر روی 4K Blu-ray شما نیاز به یک تلویزیون با حداقل HDMI ARC پورت و توانایی به رمز Dolby Atmos یا یک تلویزیون با HDMI eARC پورت.

این امر به مردم با تلویزیون است که در اکثر, یک زن و شوهر از سال ، اگر شما جا به آن دسته از Sonos قوس چشمگیر دقیق و غنی صدایی soundbar و شایسته ارتقا دهید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن