Chromecast 2020: همه ما می دانیم که در مورد گوگل بعدی جریان دستگاه

Chromecast یک خط از محتوای جریان از دستگاه های ما از غول تکنولوژی گوگل. این دانگل محبوب هستند اما third-gen دس

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

Chromecast یک خط از محتوای جریان از دستگاه های ما از غول تکنولوژی گوگل. این دانگل محبوب هستند اما third-gen دستگاه منتشر شد و در سال 2018 و این خط در حال حاضر به دلیل به روز رسانی. در اینجا همه چیز ما در مورد Chromecast 2020 تا کنون.

ما دیده ایم تعدادی از شایعات رول در طول چند ماه گذشته و از آن به دنبال به عنوان اگر – Google I/O یا نه – بعد از Chromecast می رسند می تواند در سال است. دیگر نشت شامل 4K, HDR, پشتیبانی از رزولوشن های اصلاحی تلویزیون اندروید و رابط کاربری و علاوه بر این از یک Chromecast از راه دور.

آیا دستگاه نسل چهارم Chromecast یا یک به روز رسانی برای سال 2016 را Chromecast فوق العاده اینجا همه نشت و شایعات که در ظاهر برای Chromecast 2020 تا کنون.

مرتبط با: Google Chromecast 2

هنگامی که Chromecast 2020 منتشر خواهد شد?

Chromecast را سال 2020 است که انتظار می رود برای رسیدن به بعد از این سال با توجه به گزارش 9to5Google منتشر شده در ماه مارس است.

یک منبع آشنا با گوگل قصد دارد نشان داد که این شرکت قصد دارد به انتشار نسل دوم Chromecast فوق العاده مبتنی بر آندروید تلویزیون بعد از این سال. ممکن است Google I/O سال 2020 لغو شد با توجه به در حال انجام Covid-19 همه گیر بنابراین مشخص نیست که دقیقا گوگل دور بعدی دستگاه اعلام خواهد شد.

مرتبط با: Google Chromecast فوق العاده

چقدر Chromecast 2020 هزینه ؟

ما شنیده ام زیادی در مورد قیمت Chromecast 2020 در عین حال اما انتظار داریم که آن را به سقوط در خط با گذشته گوگل دانگل. نسل سوم Chromecast شد retailed در £30 2016 Chromecast فوق العاده هزینه بیش از دو بار که در £69. با توجه به نحوه specced از Chromecast 2020 است که به دنبال ما احساس می کنیم بیشتر تمایل به تکیه به سمت بالاتر قیمت در حال حاضر.

یک گزارش توسط پروتکل سقوط در خط با این برآورد به خودی صنعت انتظار می رود گوگل به قیمت دانگل "در اطراف و یا زیر" 80 $خوانده شده را علامت.

مرتبط با: Google Chromecast Ultra 4K در مقابل Chromecast 2

چه ویژگی های خواهد شد Chromecast 2020 داشته باشد ؟

با توجه به گزارش 9to5Google این Chromecast 2020 (موسوم به 'سابرینا') خواهد بود بر اساس اندیشه تلویزیون. این بدان معناست که دسترسی به Netflix, دیزنی, پلاس, یوتیوب و Spotify در, به نام چند. این است که خروج از دستگاه Chromecast که با تکیه بر محتوا بودن بازیگران از گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ و بیشتر شبیه به چیزی مانند Roku Streaming Stick. این دستگاه همچنین شایعه پیوستن به گوگل آشیانه محدوده این سال پس از روند شرکت های دیگر خانه هوشمند محصولات دیده می شود.

این دستگاه بنا به گزارش پشتیبانی از 4K HDR محتوا به عنوان Chromecast فوق العاده (2016) بود و شامل هر دو بلوتوث و Wi-Fi. ما همچنین می توانیم انتظار می رود این دستگاه به پشتیبانی از Google Stadia به عنوان قبلی فوق العاده بود.

گوگل نیز ظاهرا معرفی یک کنترل از راه دور برای اولین بار ارائه به کاربران یک گزینه نیست که شامل کنترل محتوا با تلفن خود را. از راه دور به نظر می رسد مانند یک صلیب بین گوگل افکار پوچ مشاهده از راه دور و اپل کنترل از راه دور تلویزیون. از راه دور نیز خواهد بود kitted با یک میکروفون و اختصاصی گوگل دستیار دکمه به طوری که کاربران می توانند با استفاده از دستورات صوتی برای کنترل محتوا و همچنین دیگر گوگل لانه خانه های هوشمند دستگاه های.

9to5Google منبع نشان می دهد که تا سال 2020 دانگل Chromecast را شبیه به 2018 را نسل سوم Chromecast با "نرمتر طفیلی پایان" گوگل G آرم و HDMI اتصال مشابه که در Chromecast فوق العاده اما بیشتر در خط با گوگل سخت افزار فعلی.

بیشتر گزارش اخیر توسط توسعه دهندگان XDA شامل بازاریابی ویدئو جدید Chromecast ایجاد شده در اکتبر 2019. این ویدئو گرفته شده از قبل از انتشار سیستم عامل ساخت و ارائه می دهد یک نمای کلی از این دانگل از راه دور و جدید آندروید نرم افزار تلویزیون.

تصویر: XDA Developers

بر خلاف 9to5Google توضیحات این Chromecast 2020 در این ویدئو در واقع به نظر می رسد کمتر و بیشتر مستطیلی شکل. از Chromecast 2020 نیز در یک نور جدید صورتی colourway در کنار معمول سیاه و سفید.

این ویدئو را تایید وجود یک کنترل از راه دور, اما تنها ارائه می دهد یک نگاه اجمالی در نیمه بالا بنابراین ما نمی دانیم که تمام دکمه ها و یا اگر آن را در یک رنگ غیر از سفید. آنچه که ما می توانید ببینید که دکمه برگشت گوگل دستیار دکمه خانه و دکمه پخش/مکث دکمه یک دکمه حجم و چه به نظر می رسد مورد علاقه خود را فشار دهید.

تصویر: XDA Developers

در این ویدئو نیز ارائه می دهد یک پیش نمایش جدید گوگل Android TV UI. وجود دارد یک نوار جستجو و دسته بندی در بالای صفحه نمایش و یک چرخ فلک توصیه می شود از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد در پایین.

تصویر: XDA Developers

گوگل لانه خدمات به نظر می رسد یکپارچه شده است به Android TV به عنوان آنها در دستیار هوشمند صفحه نمایش با لانه اطلاعیه ظاهر زنده بر روی صفحه نمایش. کلیپ های دیگر نشان می دهد جدید گوگل دستیار و یوتیوب تلویزیون یکپارچگی در عمل است.

تصویر: XDA Developers

مشخصات دیگر جمع آوری شده از سیستم عامل نشت شامل Dolby Vision پشتیبانی و اخبار از یک Amlogic SoC.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن