چرا زوم نگه داشتن رفتن پایین ؟

یکشنبه کلیسا و خانواده گرفتن یو پی اس لغو شد بیش از آخر هفته به عنوان نرم افزار ویدئو کنفرانس با تجربه قطع برق

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

یکشنبه کلیسا و خانواده گرفتن یو پی اس لغو شد بیش از آخر هفته به عنوان نرم افزار ویدئو کنفرانس با تجربه قطع برق. تا کنون زوم شده است سکوت در چه چیزی باعث این مسئله اما این احتمال وجود دارد که مشکلات مربوط به سرور اضافه بار.

زوم دیده است یک افزایش بزرگ در کاربران به عنوان یک نتیجه از قرنطینه. پلت فرم آنقدر محبوب است که این شرکت CFO تایید کرد که آن را به حال برای اضافه کردن سرور به نگه دارید تا با تقاضا است. اما زوم محبوبیت ممکن است این معنی است که آن را outgrowing شرکت ساختار فعلی.

در ماه مارس وجود دارد 200 میلیون روزانه شرکت کنندگان در جلسه در زوم. توسط مه که تعداد رشد کرده بود به 300 میلیون با توجه به کسب و کار از برنامه های. که رشد زیادی را از اصل 10 میلیون کاربر است که شرکت تا به حال در دسامبر بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه به سرعت این شرکت تا به حال به گسترش منابع آن است.

مرتبط با: Zoom vs Google دیدار

نمی شود آن را غیر منتظره و اگر این رشد ناگهانی در کاربران منجر به برخی از سرور اضافه بار. این اتفاق می افتد زمانی که یک سرور است و با توجه درخواست های بیشتر از آن می تواند اداره کند و متوقف می شود به درستی به عنوان یک نتیجه. شما احتمالا تجربه چیزی مشابه قبل هنگامی که در تلاش برای دسترسی به یک وب سایت – برای مثال زمانی که شما در حال تلاش برای خرید Beyoncé بلیط و شما نمی توانید این سایت را برای بارگذاری.

زوم گفته است که آن را مجهز به رسیدگی ناگهانی موج ترافیک به عنوان آن می تواند مسیر گفت: ترافیک از طریق مختلف جهانی مراکز داده اگر کاربر نزدیکترین مرکز ضعف است. بنابراین در تئوری ترافیک بیش از حد نباید اتفاق می افتد.

اما در اواسط ماه آوریل آن پدید آمده است که این نوع چند کاره دست زدن به اطلاعات تا به حال منجر به زوم مسیریابی ترافیک از طریق مراکز داده در چین ساخته شده است که برخی از مردم بسیار ناراضی است. در تلاش برای رفع این زوم معرفی داده های مسیریابی که کاربران مجاز به انتخاب کنید که در آن داده های خود را که روت شده بود.

مرتبط: چگونه به استفاده از زوم

این است که تنها یک گزینه برای افرادی که برای پرداخت حساب خود را اما اگر به اندازه کافی مردم را انتخاب کنید به انتخاب کردن برای همین مراکز داده و سپس آن را می تواند در نتیجه یک تعداد انگشت شماری از این مراکز دریافت بالاتر نسبت ترافیک در زمان های خاصی از روز. قطعا آن را می سازد ترافیک اضافه بار به نظر می رسد به احتمال زیاد امکان.

هنگامی که ما رسیده به زوم این شرکت نمی ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در پشت پرده قطع اما با صدور این بیانیه به شرح زیر:

"زوم کاربران نهفته با موضوع میزبانی وب و پیوستن به زوم جلسات و زوم ویدئو آموزشی در حال حاضر باید قادر به میزبان عضویت و شرکت در این جلسات. ما در ادامه به بررسی این موضوع نهفته است که زیر مجموعه ای از کاربران ما خواهد شد و نظارت برای اطمینان بیشتر عملیاتی تاثیر است. ما صمیمانه عذر خواهی برای هر زحمتی این ممکن است باعث."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن