Moto G 5G: آنچه ما در مورد موتورولا نسل بعدی مقرون به صرفه تلفن

Moto G گوشی های معروف برای یک چیز: که مقدار شگفت انگیز گوشی های آندروید است. و این روند همچنان ادامه دارد و در

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

Moto G گوشی های معروف برای یک چیز: که مقدار شگفت انگیز گوشی های آندروید است. و این روند همچنان ادامه دارد و در این سال با ستارگان موتور G8 به علاوه موتور G8 قدرت و آخرین Moto G Pro.

اما اگر شما به ما فشار در اینجا در بررسی مورد اعتماد برای پیدا کردن یک نقص مشترک بین همه جدید Moto G را, ما می خواهم به برجسته عدم 5G اتصال. به همین دلیل است که ما فوق العاده هیجان زده در مورد افسانه ورود یک هوش جدید Motorola Moto G 5G در آینده بسیار نزدیک.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد افسانه Moto G 5G.

است, Motorola ساخت 5G Moto G?

موتورولا هنوز تایید نشده است برنامه ای برای ساختن یک 5G Moto G اما اخیر نشت نشان می دهد این شرکت است که نسبتا نزدیک به انتشار یک. آخرین گزارش ناشی از سریال موبایل tipster Evan Blass در توییتر. در پایان ماه ژوئن Blass نه تنها توییتی یک تصویر از اتهام Moto G 5G او نیز منتشر شده یک لیست از مشخصات.

هر چند این خبر غیر رسمی است ، Blass قوی رکورد با دقت قبل از نشت گوشی امکانات و کدها بنابراین ما آن را به عنوان کامل نیست BS که ما را با بسیاری از گوشی های دیگر 'نشت'/فن داستان.

انتشار 5G Moto G نیز حس می کند با توجه به آنچه در جریان است در سطح وسیع تری در صنعت تلفن همراه. کوالکام و رونمایی جدید 6-سری 5G-آماده پیکسل تراشه در ماه ژوئن امیدوار کننده است که گوشی در حال اجرا آنها را به نظر می رسد در نه چندان دور آینده. داده موتورولا سابقه قوی در مقرون به صرفه فضای آن را حس برای آن به عنوان یکی از اولین شرکت ها برای دریافت این تکنولوژی به بازار است.

مرتبط با: بهترین گوشی های

چه Moto G 5G مشخصات?

هیچ خبر رسمی در این چند Blass " نشت نشان می دهد آن خواهید بود نسبتا مشابه به موجود موتور G8 خارج از آن اتصال بهبود یافته.

نشت گزارش Moto G 5G به عنوان طراحی شده توسط یکی از Qualcomm جدید مقرون به صرفه 5G تراشه داشتن 4GB RAM, و در آینده با اندروید 10 نصب شده در خارج از جعبه. نشت همچنین پیشنهاد کرد آن را همان 48-مگاپیکسل دوربین اصلی و سنسور به عنوان G8 و جدید Moto G Pro. این را ظاهرا حمایت می شود 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق سنسور.

تنها قابل ارتقا در آن به طور منظم G8 است که در آن صفحه نمایش HD+ صفحه نمایش با وضوح را 90Hz نرخ تجدید. بالاتر از 60 هرتز سرعت رفرش نادر است در مقرون به صرفه تلفن و کمک می کند تا صفحه نمایش را بیشتر احساس واکنشی و نرم و صاف به استفاده از به طوری که همه ما برای جدید Moto G 5G آوردن آن به پایان ارزان تر از بازار است.

زمانی که Moto G 5G میاد بیرون ؟

موتورولا نه تایید وجود یک 5G Moto G بنابراین آن را ندارد یک تاریخ انتشار است. هر چند بر اساس زمان صنعت rumblings ما انتظار آن را به قبل از پایان سال است.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

چقدر Moto G 5G هزینه ؟

این گوشی در حال حاضر فقط یک شایعه است اما بر اساس موتور G8 پلاس و موتور G8 نرم افزار قیمت گذاری فعلی ما انتظار می رود آن را به خرده فروشی حدود 300 پوند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن