تجربی فایرفاکس از ویژگی های به طور تصادفی تولید آدرس ایمیل بنابراین شما نمی دادن

این روزها آن را آسان به صندوق پستی ایمیل خود را با بمباران دادن. دلیل این است که از پایگاه داده های مختلف نشت

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

این روزها آن را آسان به صندوق پستی ایمیل خود را با بمباران دادن. دلیل این است که از پایگاه داده های مختلف نشت و بی پروا بازاریابان آن را احتمالا نه که سخت برای پیدا کردن آدرس ایمیل خود را شناور مورد در اینترنت. اما به نظر می رسد که موزیلا می تواند تلاش یک راه جدید برای کمک به کاهش سر و صدا.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از Gizmodo وجود دارد یک ویژگی آزمایشی برای فایرفاکس به نام خصوصی رله. اساسا چه می کند این است که زمانی که یک فرم آنلاین درخواست برای یک آدرس ایمیل فایرفاکس قادر خواهد بود به طور تصادفی تولید یک ناشناس آدرس ایمیل است که شما می توانید استفاده کنید و ایمیل به آن آدرس فرستاده خواهد شد و سپس به کارگردانی خود "واقعی" ایمیل.

این بدان معنی است که در صورتی که به صورت تصادفی ایجاد شده آدرس ایمیل شروع به دریافت اسپم یا ایمیل های ناخواسته شما به راحتی می توانید فقط آن را تعطیل کند. این است که در مقابل با استفاده از آدرس ایمیل واقعی خود را که شما ممکن است برای سال ها به حال و که شما برای استفاده های مختلف حساب های آنلاین و خدمات است.

در بیانیه ای ساخته شده به Gizmodo, موزیلا سخنگوی نقل است گفت: "خصوصی رله است که در اوایل فاز آزمایشی در این زمان. ما مطمئن شوید که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر زمانی که آن را آماده برای تست با مصرف کننده مخاطبان است." آن را در واقع برای تلفن های موبایل مانند یک ابزار عالی برای مبارزه با اسپم و ما نمی توانیم صبر کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره فایرفاکس و موزیلا. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن