بازی Halo 2: Anniversary است در نهایت در دسترس است بر روی کامپیوتر این هفته

مایکروسافت و 343 Industries در نهایت منتشر شده از بازی Halo 2: Anniversary بر روی کامپیوتر به عنوان بخشی از رش

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

مایکروسافت و 343 Industries در نهایت منتشر شده از بازی Halo 2: Anniversary بر روی کامپیوتر به عنوان بخشی از رشد Master Chief Collection.

توسعه است به آرامی اما مطمئنا با انتشار هر بازی در این تیرانداز حق رای دادن برای پلت فرم داشتن آغاز شده و با Halo: Combat Evolved و Halo Reach در ماه های قبلی است.

در حال حاضر هم در نهایت برای بازی Halo 2: Anniversary می رسند که مسلما سری' بهترین ساعت برای بسیاری از بازیکنان است. آن را دیدم سحر چند نفره آنلاین در ایکس باکس زنده در کنار فوق العاده مبارزات انتخاباتی انفرادی. ما هنوز هم نمی تواند که cliffhanger.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

برای اولین بار راه اندازی شده در سال 2004 برای ایکس باکس اصلی و دریافت underwhelming ویندوز ویستا بندر در سال 2007 بازی Halo 2 در حال حاضر دریافت آن را دوست دارم كه در قدرتمند ترین پلت فرم بازی. سالگرد مسلما بهترین راه برای تجربه آن ،

وفادار remaster شامل برخی از واقعا تصاویری زرق و برق دار در کنار به طور کامل تعمیرشده cutscene ها که مجموعه ای از یک معیار جدید در CG photorealism برای حق رای دادن. با وجود راه اندازی یک تعداد انگشت شماری از سالها پیش آن را هنوز هم موفق به به جای نگاه خیره کننده.

بازیکنان PC می توانید انتظار یک تعداد از پیشرفت است که می تواند یافت نمی شود در سیستم عامل های دیگر مانند افزایش وضوح ویژگی های بصری و بهبود عملکرد. اگر سخت افزار شما می توانید آن را اداره کند این است که بهترین بازی Halo 2 تا به حال نگاه کرد.

شما می توانید دسترسی به بازی Halo: The Master Chief Collection در کامپیوتر با خرید آن بر روی بخار یا فروشگاه مایکروسافت. متناوبا, آن را نیز در دسترس بر روی ایکس باکس بازی پاس که در آن مشترکان فعال نمی خواهد نیاز به پرداخت یک پنی. شما ممکن است نیاز به پرش از طریق پرتال تخصصی اولی چند به چند نفره کار بین آنها ،

با ورود بازی Halo 2: Anniversary که برگ سه بازی باقی مانده به توان منتقل شده. Halo 3, 4 و ODST به احتمال زیاد وارد در ماه های آینده و پول ما است که در آنها از آمدن هر چه زودتر به جای بعد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن